«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

شاسی بلند DBX ناجی استون مارتین خواهد شد؟

خودروساز بریتانیایی استون مارتین از یک ضرر بزرگ مالی در نیمه نخست سال جاری به دلیل شیوع کرونا ویروس و توقف تولیدات این کشور خبر داد و تمامی توجهات در این شرایط به شاسی بلند DBX جلب شده و انتظار می رود که با عرضه در بازار چین، اتفاقات خوبی برای این شرکت با سابقه رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، خودروساز بریتانیایی استون مارتین از یک ضرر بزرگ مالی در نیمه نخست سال جاری به دلیل شیوع کرونا ویروس و توقف تولیدات این کشور خبر داد.

براساس گزارش منتشر شده، ضرر مالی استون مارتین 208.45 میلیون دلار اعلام شده و حالا باید منتظر ماند و دید که آیا این خودروساز می تواند ضرر مالی ناشی از کرونا را جبران کند.تمامی توجهات در این شرایط به شاسی بلند DBX جلب شده و انتظار می رود که با عرضه در بازار چین، اتفاقات خوبی برای این شرکت با سابقه رقم بخورد زیرا بازار خودرو چین برای تمامی برندهای خودرویی بسیار حائز اهمیت است.

مدیر امور مالی استون مارتین در این خصوص گفت: به طور کلی تجارت در ماه جون بهتر شده است اگرچه تصمیم گیری در این مورد زود بوده و در واقع شرایط به روند بیماری کرونا وابسته است. این سازنده خودروهای اسپرت طی دو سال اخیر با مشکلات زیادی نظیر کاهش فروش و افزایش موجودی مواجه است که علیرغم تزریق سرمایه  لارنس استرول، میلیاردر کانادایی، موانع و کمبود ورود نقدینگی برطرف نشده است.

شاسی بلند 189 هزار دلاری DBX در کارخانه ی سنت آتان ولز ساخته می شود و زمین این کارخانه پیش از این به نیروی هوایی سلطنتی تعلق داشته است. استون مارتین در تلاش برای ورود به بازار شاسی بلندهای لوکس و همچنین تصاحب جایگاه لامبورگینی اوروس، رولز رویس کالینان و بنتلی بنتایگا است.

این شرکت خودروسازی امیدوار بود تا در سال 2020 بحران مالی ناشی از بیماری کرونا را حل کرده و موجودی انبار سایر مدل ها را  کاهش دهد اما به نظر می رسد که این مشکلات تا سال 2021 ادامه یابد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=198952
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه