میهن صنعت گزارش می دهد:

شانه خالی کردن برخی از نمایندگی های خودرو از ارائه گارانتی/ از مجموعه های متعهد خریداری کنید

ماجرای نارضایتی مالکان خودروهای وارداتی از خدمات پس از فروش و گارانتی این روزها تمامی ندارد و برخی از شرکت ها و نمایندگی ها خودرو از ارائه گارانتی و انجام تعهدات خود به بهانه تحریم ها شانه خالی می کنند اگرچه در این میان مجموعه هایی مانند اتوخسرانی وجود دارد که همچنان در پی انجام تعهدات خود هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  ماجرای نارضایتی مالکان خودروهای وارداتی از خدمات پس از فروش و گارانتی این روزها تمامی ندارد و برخی از شرکت ها و نمایندگی ها خودرو از ارائه گارانتی و انجام تعهدات خود به بهانه تحریم ها شانه خالی می کنند اگرچه در این میان مجموعه هایی مانند اتوخسرانی وجود دارد که همچنان در پی انجام تعهدات خود هستند.

با توجه به بررسی گزارش های اکثر مالکان خود می توان نتیجه گرفت که تمامی آن ها نسبت به عدم دریافت قطعه مورد نظر از سوی نمایندگی انتقاد داشتند. بدین صورت که شرکت ها و نمایندگی ها خودرو از ارائه گارانتی و قطعه مورد نظر به بهانه تحریم ها امتناع می کنند و یا این که به مشتری اعلام می کنند که باید برای سفارش گذاری منتظر بمانند. در این شرایط که مشخص نیست قطعه چه زمانی به دست مالک خودرو برسد، اکثر افراد ترجیح می دهند تا قطعه مورد نظر را به صورت آزاد تهیه کنند.

اگرچه نمی توان منکر این شد که تمامی شرکت ها به این روش عمل می کنند و مشتری از آن ها ناراضی است. در این میان اتوخسرانی همچنان متعهد به انجام خدمات پس از فروش  و گارانتی است. این مجموعه اعلام کرده که خودروهای صفر را با گارانتی تعویض و مدل های کار کرده را با گارانتی موتور و گیربکس ارائه می کند.

مراجعه یکی از مالکان هیوندای ولستر به این مجموعه و دریافت گارانتی و خدمات پس از فروش تا 100 میلیون تومان گواه این موضوع است. فردی که خودروی خود را از این مجموعه خریداری کرده بود برای خرابی گیربکس هیوندای ولستر خود با این مجموعه تماس می گیرد. این شخص حتی تصورش را هم نمی کرد که بابت تعمیر و تعویض قطعات که حدود 100 میلیون تومان شده بود، ریالی پرداخت نکند و این گروه تمام هزینه ها را پوشش دهد.

با توجه به این که قیمت خودرو به ویژه مدل های وارداتی سر به فلک کشیده، پیشنهاد می شود از مجموعه هایی خریداری کنید که مطمئن هستند به انجام تعهدات خود پای بند هستند و نگرانی بابت گارانتی و خدمات پس از فروش وجود ندارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=249012
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه