با صدور حكمي از سوي دكتر غضنفري:

شجاعي معاون برنامه‌ريزي وزارت صنعت، معدن و تجارت شد

میهن صنعت : دكتر مهدي غضنفري با صدور حكمي "سيدعليرضا شجاعي" را به سمت معاون برنامه‌ريزي وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب كرد.

به گزارش میهن صنعت دكتر مهدي غضنفري با صدور حكمي "سيدعليرضا شجاعي" را به سمت معاون برنامه‌ريزي وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب كرد.

به گزارش شاتا، شجاعي كه هم‌اكنون مشاور وزير و سخنگوي وزارت صنعت، معدن و تجارت است با حكم دكتر مهدي غضنفري در جايگاه معاون برنامه‌ريزي وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت.
در حكم وزير صنعت، معدن و تجارت بر استفاده از توان علمي دانشگاه‌ها و خبرگان كشور و ظرفيت‌هاي موجود وزارتخانه، همچنين تدوين راهبردهاي كلان توسعه صنعتي، معدني و تجاري كشور و استقرار نظام يكپارچه برنامه‌ريزي در اين حوزه تاكيد شده است.
وي كه داراي تحصيلات كارشناسي مهندسي صنايع با گرايش تكنولوژي صنعتي و كارشناسي ارشد مديريت سيستم و بهره‌وري است، علاوه بر چندين سال فعاليت در بخش خصوصي، سوابقي در سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران و سازمان توسعه تجارت ايران دارد.
شجاعي در دولت دهم به سمت مشاور وزير، مديركل روابط عمومي و سخنگوي وزارت بازرگاني منصوب شد و پس از ادغام و ايجاد وزارت صنعت، معدن و تجارت نيز در مسئوليت مشاور وزير و سخنگويي اين وزارتخانه تازه تاسيس ادامه فعاليت داد.
وي علاوه بر عضويت در هيات نمايندگان اتاق تهران و ايران، سابقه عضويت در هيات مديره برخي تشكل‌هاي علمي از جمله انجمن مهندسي صنايع ايران و انجمن پژوهش‌هاي آموزشي ايران را دارد.
پيش از اين سيدرضا فاطمي امين، مسئوليت معاونت برنامه‌ريزي وزارت صنعت، معدن و تجارت را برعهده داشت.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=5430
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه