رئیس هیات مدیره هلدینگ رایزکو:

شرایط را برای بخش تولید کشور آسان کنید/ تحریم و نامهربانی بخش دولتی با صنعتگران کشور

رئیس هیات مدیره هلدینگ رایزکو در مراسم افتتاح خطوط تولید باک پلیمری تارا و نوار آب بندی دینامیک شرکت رایزکو گفت : گروه رایزکو حدود ۴ هزار و سیصد نفر اشتغال ایجاد کرده است و امیدواریم این مسیر ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، دکتر صمدی ادامه داد : باک های تولیدی با استاندارد یورو ۶ تولید می شود. همچنین مجموعه پمپ و گیج نمایشگر بنزین خودرو تارا نیز داخلی سازی شده و از وابستگی آن خارج شده ایم.

 
وی گفت:  مجموعه لوله های انتقال سوخت و بخارات با تکنولوژی ۵ لایه با تکنولوژی انحصاری توسط ما تولید شده است. مجموعه سیستم خنک کننده رادیاتور خودرو تارا نیز در مراحل پایانی تولید قرار دارد.
 
دکتر صمدی ادامه داد : سیستم های حذف آلایندگی، لوله های ترمز، نوار های آب بندی دینامیک، مجموعه شیشه بالابر، مجموعه موتور و گیربکس صندلی و سیستم های هوا رسانی از دیگر پروژه های در حال انجام مجموعه رایزکو است. 
 
رئیس هیات مدیره هلدینگ رایزکو گفت : سال های گذشته شاهد آن بودیم که رهبر کبیر انقلاب نام گذاری سال را بر مبنای حمایت از تولیدکننده انتخاب کردند و این مهم نشان می دهد که تا چه اندازه این مساله مهم است.
 
وی افزود : گرچه از سال ۹۷ تحریم های شدید علیه ایران وضع شد اما متاسفانه علاوه بر تحریم، تولیدکنندگان داخلی در بخش های مختلف دچار نامهربانی بخش دولتی نیز شده اند.
 
دکتر صمدی ادامه داد: از وزیر محترم صمت میخواهیم که شرایط را برای تولیدکننده تسریع کنند. صنعت کشور زمانی پیشرفت خواهد کرد که وزیر صنعت آن با تولیدکنندگان مهربان تر باشد.
 
رئیس هیات مدیره هلدینگ رایزکو در پایان گفت : امیدوارم همانطور که خودرو تارا با معنای ستاره بخت بلند نام گذاری شد، صنعت کشور نیز بدرخشد.
 
انتهای پیام/
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=207288
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه