ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه؛

شرایط فروش نقدی تیارا با الویت زمستان اعلام شد

شرایط فروش نقدی تیارا مکث موتور ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه امروز اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرایط فروش نقدی تیارا ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه امروز اعلام شد. کراس اوور تیارا مکث موتور با قیمت مصوب یک میلیارد و 341 میلیون تومان عرضه می شود. مهلت واریز وجه از شنبه 1 مهر 1402 لغایت چهارشنبه 5 مهر 1402 است و تحویل خودرو پس از 90 روز کاری خواهد بود. این خودرو با رنگ‌های سفید و مشکی عرضه می‌شود.

شرایط فروش نقدی تیارا

  1. متقاضیان می‌توانند با وارد شدن به آدرس customers.maxmotorco.com و وارد کردن کد ملی از اولویت خود در این دوره از ثبت‌نام مطلع شوند.
  2. واریز وجه صرفاً از طریق درگاه اینترنتی و جهت کد ملی‌های اعلامی از طریق سامانه یکپارچه، امکان‌پذیر است.
  3. جریمه تأخیر در تحویل خودرو در صورت تخصیص ارز در سامانه بانک مرکزی معادل 12% سالانه می‌باشد. در صورت عدم تخصیص ارز در سامانه فوق‌الذکر مسئولیتی شامل حال شرکت نمی‌باشد.
  4. سود انصراف 12% سالانه می‌باشد.
  5. سند خودرو آزاد خواهد بود.
  6. مبالغ واریزی صرفاً می‌بایستی از حساب متقاضی باشد.
  7. کلیه هزینه‌ها، مالیات، عوارض بیمه شخص ثالث، مالیات ارزش‌افزوده، نقل‌وانتقال و سایر هزینه‌ها که بر عهده مشتریان می‌باشد، بر اساس تعرفه‌های جاری محاسبه شده است. چنانچه موارد فوق تا زمان تحویل تغییر کند پرداخت مابه‌التفاوت ناشی از افزایش حقوق دولتی بر عهده مشتری می‌باشد.
  8. متقاضیان می‌بایستی جهت ارائه مدارک و انعقاد قرارداد و تحویل خودرو نسبت به انتخاب نمایندگی موردنظر از طریق آدرس اینترنتی فوق اقدام نمایند.
  9. بدیهی است عدم واریز وجه طی مدت فوق‌الذکر به‌منزله انصراف از خرید خودرو می‌باشد و هیچ‌گونه حقی برای متقاضی باقی نخواهند ماند و نفرات بعدی جایگزین خواهند شد.
  10. شماره موبایل ثبت‌شده در سیستم می‌بایستی به نام شخص متقاضی باشد.
  11. انتقال امتیاز و حقوق ناشی از خرید خودرو به اشخاص ثالث حتی به‌صورت وکالتی و نیز فروش حواله خودرو به‌صورت وکالتی ممنوع است و نیز امکان صلح در قرارداد وجود ندارد.
  12. سایر شرایط واگذاری به شرح فرم‌های قرارداد می‌باشد.
انتهای پیام/
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=268087
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه