میهن صنعت:

شهرفرنگ میوه در شب یلدا

میهن صنعت: نزدیک‌شدن به شب یلدا بازار برخی اقلام میوه را داغ می‌کند چراکه بنابر اعتقاد ایرانیان خوراکی‌های این شب خیر و برکت به همراه خواهد آورد. بنابراین همه مردم سعی دارند با توجه به وسع مالی خویش، برخی از این اقلام را خریداری کرده و در شب یلدا از آن اس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در این میان از هر چیز بتوان گذشت، میوه را نمی توان فراموش کرد؛ شاید به همین دلیل است که این روزها بازار میوه و قیمت های آن بسیار متنوع شده تا فروشندگان برای هر قشر و با هر درآمدی، چیزی برای عرضه داشته باشند.

هر نوع میوه با هر نوع کیفیت

به نقل از جام جم اگر به بازار میوه سر می زنید، از این همه تنوع و شکل و اندازه و دسته بندی قیمت میوه ها تعجب نکنید. اگر میوه خوب و مجلسی می خواهید، بدانید که قیمت هر کیلو حدود 3 هزار تومان است. بسیاری از مغازه دارها میوه ها را دستچین کرده اند تا شما کمتر به زحمت بیفتید، اما متناسب با این دستچین شدن، قیمت های متفاوتی نیز به شما اعلام می شود.

قیمت هندوانه اوج می گیرد

روزهای پایانی دانه های یاقوت


اگر چه انار و دانه های یاقوتی آن از مهم ترین میوه های شب یلداست، اما این میوه پاییزی آخرین روزهای حضور خود را در بازار میوه سپری می کند. این روزها نیز قیمت انار بر حسب شکل ظاهری و رنگ و اندازه آن در بازار بسیار متفاوت است، اما شما می توانید هر کیلو انار را با قیمت 1500 تا 3000 تومان از بازار تهیه کنید.

 

بقیه میوه ها از جمله پرتقال، نارنگی، خرمالو و موز و حتی خیار چنین شرایطی دارند. این روزها قیمت و کیفیت متفاوتی از این میوه ها در بازار مشاهده می شود.

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=35711
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه