میهن صنعت :

شورولت کوروت: خودروی سال مجله اتومبیل/ عکس

میهن صنعت : نشریه خودرویی اتومبیل، شورولت کوروت استینگری را «اتومبیل سال» لقب داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، کوروت جدید نسبت به مدل های سال قبل قدرتمندتر و کم مصرف تر شده است. این خودرو که موتور 8 سیلندر 6.2 لیتری دارد توان 460 اسب بخار در اختیار راننده قرار می دهد و در عین حال پیمایش آن 29 مایل به ازای هر گالن بنزین است.

http://www.mihansanat.ir/upload/img/920826corvette2.jpg

در این نشریه آمده است: کوروت همیشه از لحاظ عملکرد و قدرت نزد آمریکایی ها یک پکیج کامل بوده است. حالا اما، با پیچیدگی های جدیدی که پیدا کرده و در عین حال کار با آن بی نهایت برای همه آسان شده، کوروت جدید می تواند همه موانعی را که سر راه مشتاقان این خودرو وجود داشته ذوب کند.

ژان جنینگ سردبیر نشریه اتومبیل در ستایش طراحی جدید کوروت و عملکرد و راحتی آن گفته است: خودروی سال مجله اتومبیل باید به عنوان یک استاندارد تلقی شود که از این به بعد به حداقل های موجود تبدیل شود. این خودرو باید یک طبقه بندی جدید به وجود آورد که در آن خودروهایی بگنجند که توانایی ایجاد هیجان دارند.

این خودرو با عملکرد بالا شایسته نام خودروی اسپورت است و به احتمال زیاد به دلیل پیچیدگی ها و توانمندی های جدیدش دوباره نظر ها را به خود جلب خواهد کرد. قیمت این خودرو از 52 هزار دلار به بالا است و بستگی به امکانات مورد نیاز مشتری قیمت آن افزایش می یابد.

نشریه موتور ترند امسال کادیلاک CTS را به عنوان خودروی سال انتخاب کرده است. به بیان دیگر امسال دو خودروی از جنرال موتورز انتخاب شده اند. اما نکته این جا است که نشریه اتومبیل و موتور ترند هر دو از دارایی های سورس اینترلینک هستند و هر چند که این دو نشریه به طور مستقل از یکدیگر کار می کنند اما ظاهرا ذائقه هر دو نشریه به جنرال موتورز نزدیک است.

در این نشریه تاج جوچتر Tadge Juechter از مهندسان این شرکت هم نام مرد سال نشریه اتومبیل نام گرفت.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=30778
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه