شيك ترين خودروساز داخلي را بشناسيد!

ميهن صنعت: اگر صحبتي از خودروهاي لوكس و با كيفيت توليدي داخل كشور باشد نمي توان نام پارس خودرو را ناديده گرفت چه آنكه حتي مي توان آن را كيفي ترين خودروساز داخلي دانست.


ميهن صنعت: چهره صنعتي اين بار ميهن صنعت به واحد توليدي – صنعتي اختصاص دارد كه به گفته كارشناسان مي توان آن را بعنوان قطب سوم خودروسازي ناميد.

پارس خودرو؛ توليد كننده اي كه به نظر كارشناسان از جمله خودروسازاني است كه با توجه به عرضه خودروهاي جديد و لوكس در بازار خودرو كشور همواره جزء بهترين عرضه كنندگان محصولات خودروئي كشور محسوب مي شود.

اين خودروساز با توان بالاي توليد با وجود اينكه زير مجموعه گروه خودروسازي سايپا بوده اما در حال حاضر در تنوع محصولات ،از شركت مادر هم پيشي گرفته و با توليد محصولات متفاوت در ر‌ِنج هاي مختلف قيمتي پاسخگوي نيازهاي متفاوت تقاضا كنندگان اين كالا در بازار شده است.

در كنار اين، پارس خودرو اولين مقصد خريداران خودروهاي شاسي بلند توليد داخل بوده و هست. روزگاري پاترول با كلاس خاص خود در اين شركت توليد مي شد و اكنون نيز قشقائي از جمله محصولاتي است كه اين شركت توليد و به بازار عرضه مي كند.

پارس خودرو همراه با توليد خودروهاي لوكس و گران قيمت همواره بواسطه دارا بودن خودروهائي نظير تيانا و ماكسيما رده هاي بالاي كيفيت در گزارش هاي سازمان هاي ذيربط را به خود اختصاص داده است بطوري كه قريب به چند سال است كه تيانا جايگاه خود در رده اول كيفيت را در اين جدول به خود اختصاص داده است.

اما نكته قابل اتكا در توليدات پارس خودرو تندر 90 توليدي پارس خودرو است كه به گواه بازار با وجود گران تر بودن، نسبت به رقيب ايران خودروئي خود از تقاضاي بيشتري برخوردار بوده و قشر عظيمي از خريداران خودرو محصول توليدي پارس خودرو را نسبت به محصول رقيب ترجيح مي دهند.

از عوامل موثر در پيشرفت اين خودروسازي مديريت هاي خوب و به اصطلاح صنعتي ها ،تكنو كرات بر اين خودروسازي است. چرا كه به طور معمول با توجه به حساسيت اين خودروسازي كه برخي آن را به عنوان قطب سوم خودروسازي كشور مي دانند، معمولا افراد خبره بر مسند رياست اين واحد توليدي تكيه مي زنند.

در حال حاضر نيز اين واحد صنعتي با مديريت جديد خود با سكان داري شخص به قول امروزي ها "اين كاره "روند قبلي را ادامه مي دهد و صمدي مله تا كنون نشان داده كه همانند مديران گذشته پارس خودرو، نخواهد گذاشت كه اين شركت، ذره اي هر چندكوچك از نمودار سعودي خود پائين بيايد./

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=6377
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه