«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

شکار آئودی Q5 در برف

نسل حال حاضر آئودی Q5 با طراحی مدرن و تکنولوژی های به روز برای نخستین بار در سال 2018 رونمایی شد و در واقع کمتر ازیک سال است که روانه بازار شده و در اختیار مشتریان قرار گرفته است اما به نظر می رسد که این خودروساز آلمانی قصد دارد تا تغییراتی در این خودرو ایجاد کند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، نسل حال حاضر آئودی Q5 با طراحی مدرن و تکنولوژی های به روز برای نخستین بار در سال 2018 رونمایی شد و در واقع کمتر ازیک سال است که روانه بازار شده و در اختیار مشتریان قرار گرفته است اما به نظر می رسد که این خودروساز آلمانی قصد دارد تا تغییراتی در این خودرو ایجاد کند.

تصاویر آئودی Q5 هنگام تست فنی در برف شکار شد. همان طور که در تصویر مشخص است شاهد استتتار بخشی از عقب، جلو وکناره های خودرو هستیم اما تغییرات گسترده آن مربوط به نمای جلو خودرو است. مدل 2021 آئودی Q5 با جلو پنجره ای برجسته و چراغ های جلو بیانگر طراحی داخلی جدید است.

مشتریان می توانند منتظر به روزرسانی چراغ های ال ای دی عقب، سپر و سیستم اگزوز باشند. تصاویر جاسوسی منتشر شده محدود بوده و اطلاعات کاملی در خصوص کابین این کراس اوور در دسترس نیست اما می توان پیش بینی کرد که فضای داخلی مدل 2021 آئودی Q5 با تغییرات جزئی از جمله صفحه نمایشگر 10.1 اینچی و به روز رسانی آن با سیستم اینفوتیمنت MMIهمراه شود.

جزییات تغییرات پیشرانه آئودی Q5 منتشر نشده اگرچه این خودرو نسل جدید آئودی Q5  نبوده است و به نظر می رسد که با همان  پیشرانه ها به بازار معرفی شود. احتمال عرضه نسخه پلاگین هیبریدی با رنج طولانی تر وجود دارد اما خبری در این خصوص منتشر نشده است.

به روزرسانی یک خودرو جدید کارعجیبی از سوی یک شرکت خودروسازی تلقی می شود و به همین دلیل احتمال رونمایی از آن پیش از عرضه به بازار در سال 2020 بسیار کم است. از طرفی دیگر، تصور می شود که آئودی قصد دارد تا با به روز رسانی مدل Q5 با خودروهای رقبای خود نظیر ب ام و X3 و مرسدس GLC رقابت کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=188539
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه