میهن صنعت :

شکار «افعي سياه» در لانه وحشت

میهن صنعت : جوان ۲۵ساله اي که به بهانه ازدواج، دختران و زنان جوان را به زيرزمين منزل مسکوني اش مي کشاند و هنگام برقراري روابط نامشروع وانجام اعمال کثيف شيطاني آنان را شکنجه مي کرد و سپس از طعمه هاي خود فيلم هاي مستهجن تهيه مي کرد، به دام کارآگاهان پليس آگ

به گزارش میهن صنعت جوان ۲۵ساله اي که به بهانه ازدواج، دختران و زنان جوان را به زيرزمين منزل مسکوني اش مي کشاند و هنگام برقراري روابط نامشروع وانجام اعمال کثيف شيطاني آنان را شکنجه مي کرد و سپس از طعمه هاي خود فيلم هاي مستهجن تهيه مي کرد، به دام کارآگاهان پليس آگاهي خراسان رضوي افتاد.

  ماجراي اعمال کثيف «افعي سياه در لانه وحشت» هنگامي لو رفت که دختر جواني با مراجعه به نيروهاي انتظامي، پرده از شکنجه هاي وحشيانه افعي سياه برداشت او گفت: جوان ۲۵ساله اي که يک دستگاه خودرو آزرا دارد مرا به زيرزمين منزل مسکوني اش واقع در منطقه احمد آباد مشهد کشاند و مورد آزار قرار داد. در پي اعلام اين شکايت و با توجه به حساسيت ماجرا، رسيدگي به اين پرونده، در اولويت کاري اداره جنايي پليس قرار گرفت و گروهي از کارآگاهان تحقيقات خود را با دستورات صريح مقام قضايي در دادگاه کيفري استان خراسان رضوي آغاز کردند. وقتي کارآگاهان متهم را در «لانه وحشت» دستگير کردند مشخص شد که وي از شکنجه دختران و زنان جوان به هنگام انجام اعمال کثيف شيطاني فيلم گرفته است و بدين ترتيب تعدادي از قربانيان «افعي سياه» شناسايي شدند و با مراجعه به پليس آگاهي از اين جوان شيطان صفت شکايت کردند.

يکي از طعمه هاي وي به خبرنگار خراسان گفت: او ابتدا به بهانه ازدواج مرا به آن خانه کثيف کشاند اما وقتي به آن جا رفتم دست و پاهايم را با سيم شارژر تلفن همراه بست و مرا مورد شکنجه قرار داد به طوري که خون از دستانم جاري شده بود. اين دختر که فريب ادعاهاي جوان آزرا سوار را خورده بود گفت: بعد از آن فهميدم که او با تعداد ديگري از دوستان من نيز به همين شکل رابطه برقرار کرده است. وي گفت: من نمي دانستم که او از اين صحنه ها فيلم مي گيرد اما وقتي بار اول به منزل او رفته بودم او ابتدا صحنه هايي از فيلم هاي خشونت بار خارجي را گذاشت تا نگاه کنم.وي گفت: او خودش را با نام «آرمين» به من معرفي کرده بود درحالي که نام واقعي او آرمين نيست.

گزارش خراسان حاکي است: فيلم هاي کشف شده از «افعي سياه» بيانگر آن است که او طعمه هاي خود را با بستن دست و پاهاي شان به تخت و يا چارچوب در شکنجه مي کرده است و از اين صحنه هاي وحشيانه فيلم مي گرفته است. به گزارش خراسان، «افعي سياه» طعمه هاي خود را بيشتر مقابل مراکز آموزش عالي و دبيرستان هاي دخترانه و همچنين بولوار وکيل آباد، احمد آباد و آزادشهر به دام مي انداخته است. گزارش خراسان حاکي است: با دستورات ويژه اي که از سوي مقامات قضايي دادگاه کيفري استان خراسان رضوي صادر شده است تحقيقات از اين فرد درحالي ادامه دارد که شاکيان وي در حال افزايش است و تعدادي از قربانيان نيز پس از اطمينان از اين که نام و هويت آنان در دستگاه قضايي و پليس محرمانه باقي مي  ماند با مراجعه به دايره جنايي پليس آگاهي از «افعي سياه» شکايت کرده اند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=9325
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه