«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

شکار مدل 2021 مرسدس کلاس S در نوربرگ رینگ

خط تولید خودروهای مرسدس طی سال های اخیر گسترش پیدا کرده اما کلاس S پرچمدار بی برو برگرد مرسدس باقی خواهد ماند. مدل EQS بیانگر خودروهای الکتریکی این شرکت آلمانی درآینده بوده و بدون شک تصاویر جاسوسی آن هیجان انگیز است اما در حال حاضر به بررسی خودرو سنتی کلاس S پرداخته ایم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، خط تولید خودروهای مرسدس طی سال های اخیر گسترش پیدا کرده اما کلاس S پرچمدار  بی برو برگرد مرسدس باقی خواهد ماند. مدل EQS بیانگر خودروهای الکتریکی این شرکت آلمانی درآینده بوده و بدون شک تصاویر جاسوسی آن هیجان انگیز است اما در حال حاضر به بررسی خودرو سنتی کلاس S پرداخته ایم.

این سدان کلاس اس با کد  W223 هنگام تست های فنی در پیست نوربرگ رینگ شکار شده که باتوجه به تصاویر منتشر شده، طراحی کلاسیک آن حفظ شده است.

نسل جدید مرسدس کلاس اس این ستاره سه پر صنعت خودرو با استتاری تمام عیار در نوربرگ رینگ ظاهر شده و به نظر می رسد که دستگیره های آن همانند مدل مایباخ باشد.

علاوه براین، پیش بینی می شود که قابلیت آیرودینامیکی این خودرو آلمانی به منظور مصرف سوخت کمتر بهبود یافته باشد.

استتار این خودرو مانع از پی بردن به ویژگی های ظاهری آن شده اما می توان انتظار داشت که زبان طراحی چراغ های جلو آن به مدل CLS نزدیک باشد. عقب این خودرو با تغییراتی همراه شده و چراغ های عقب نیز گسترده تر شده است.

کابین این محصول مرسدس نیز میزبان تحولات بزرگی شده که عمده ترین آن به داشبورد مربوط می شود. صفحه نمایشگر کابین خودرو بزرگ ترشده وشباهت زیادی با کابین کانسپت  EQSدارد.

مرسدس بنز اعلام کرده که این خودرو در کارخانه‌ی شماره 56 در زیندل فینگن آلمان، جایی که مدل‌های سطح بالای شرکت تولید می‌شود، ساخته شده و به نظر می رسد که در سال آینده به بازار معرفی شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=188391
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه