میهن صنعت :

شکار کوچولوی آئودی در سرمای سوئد

میهن صنعت : مدل آئودی S1 Sportback در هوای سرد سوئد در حال تست شدن شکار شده است. این مدل به طور رسمی در سال 2013 رونمایی خواهد شد

به گزارش میهن صنعت به نقل از پرشین خودرو، S1 کوچک‌ترین و ارزان‌ترین خودرو خط تولید مدل‌های قدرتمند این خودروساز آلمانی خواهد بود. بعد از آن، مدل S3 قرار دارد که با هفتاد هزار دلار بیشتر، به نوعی اولین مدل سری S محسوب می‌شود.

این عکس‌های تازه تایید می‌کنند که از مدل، هر دو نسخه سه و پنج در موجود خواهد بود. پیش از این نیز در ماه ژوئن عکس‌هایی جاسوسی از این مدل در پیست نوربرگرینگ منتشر شده بود.
S1 در خط تولید خودروهای شهری، از مدل A1 نیز بالاتر خواهد بود زیرا مدل جدید، تغییرات زیادی را به خود دیده است و بسیار قدرتمندتر شده است. مدل A1 مجهز به یک موتور 1.4 لیتری توین‌شارژ بود که 182 اسب بخار تولید می‌کرد و گشتاور آن به 250 نیوتن‌متر می‌رسید.

شایعه شده که S1 از یک نسخه دستکاری شده موتور 2 لیتری توربوشارژ استفاده می‌کند که قبلا در مدل A1 کواترو نیز از آن استفاده شده بود. قدرت خروجی این موتور برابر با 250 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتن‌متر است. از مدل اصلی A1 کواترو تنها 333 دستگاه و منحصرا برای بازارهای خودروهای راننده سمت چپ، تولید شده بود.

عکاسان جاسوسی این مدل معتقدند که قدرت خروجی S1 چیزی بین 220 تا 240 اسب بخار خواهد بود. این قدرت توسط جعبه دنده اتوماتیک هفت سرعته S ترانیک به تمام چرخ‌ها فرستاده می‌شود. یک جعبه دنده شش سرعته دستی نیز به عنوان گزینه‌ای دیگر وجود دارد. صفر تا صد مدل A1 نزدیک هفت ثانیه بود و حدس زده می‌شود که صفر تا صد S1، کمتر از شش ثانیه باشد.

همچنین انتظار می‌رود که نسخه تولیدی این مدل، ظاهر خشن و جذابی داشته باشد.
با وجود اینکه تولید این مدل با سرعت زیادی در حال پیشروی است، اما آئودی هنوز هیچ چیز را به طور رسمی تایید نکرده است. تنها انتظار می‌رود که خودرو تا قبل از پایان سال 2013 برای فروش عرضه شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=7031
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه