میهن صنعت :

شکایت دایی و رویانیان از یکدیگر

میهن صنعت : به دنبال شکایت علی دایی از محمد رویانیان، رویانیان هم از دایی شکایت کرد.

 به گزارش میهن صنعت به نقل از ایسنا، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس، درباره پرونده شکایت علی دایی از باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: شکایت دایی به خاطر دو مورد است. یکی بحث مالی که مبالغی را از باشگاه پرسپولیس مطالبه کرده که خود این هم دوباره به دو بخش تقسیم می‌شود. این دو بخش شامل مطالبه بخشی از قرارداد او با باشگاه و همچنین مطالباتش به دلیل تحویل اقلام و البسه ورزشی به باشگاه است.

وی افزود: در همین رابطه یک جلسه هم در کمیته انضباطی برگزار شده است. اما موضوع استفاده از البسه ورزشی و شکایت از باشگاه پرسپولیس به خاطر این بحث مرتبط با صلاحیت کمیته انضباطی نیست. دایی به عنوان شخصیت ورزشی می‌تواند به خاطر مسائل مالی از باشگاه پرسپولیس شکایت کند اما نه به عنوان فروشنده البسه ورزشی. کما اینکه سایر نهادهایی که طرف باشگاه هستند مثل هتل‌ها، آژانس‌های هواپیمایی و… نمی‌تواند شکایت احتمالی خود از باشگاه را در مرجع کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مطرح کنند. بنابراین این بخش از شکواییه دایی ایراد شکلی دارد.

شکری در ادامه گفت: بخش دوم شکایت دایی به شکواییه او از خود رویانیان مربوط می‌شود که البته حق هر فردی است که به خاطر صحبت‌هایی که درباره‌اش انجام می‌شود شکایت کند اما من به شخصه فکر می‌کنم باید آستانه تحمل خودمان را بالاتر ببریم. زمانی که دایی آن مصاحبه را درمورد رویانیان انجام داد، ما در همان مقطع تصمیم گرفتیم که متقابلا شکایتی نکنیم. اما زمانی که دایی از رویانیان شکایت کرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم حق دارد برای دفاع از خود اقدام کند.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در پایان با اشاره به اینکه شکایت مالی دایی از پرسپولیس ضرری به این باشگاه نمی‌رساند گفت: اگر احراز شود که باشگاه پرسپولیس به دایی بدهکار است این پول را پرداخت می‌کند و به عنوان ضرری برای پرسپولیس تلقی نمی‌شود. درباره شکایت دایی بر سر مسائل مالی قرارداد باید این موضوع را بررسی کنیم. ممکن است ایشان بگوید که پاداش قهرمانی را نگرفته است و شاید این صحبت درست نباشد و مبنای حقوقی و قراردادی نداشته باشد. بنابراین باید بررسی کنیم و مشکلی در این باره وجود ندارد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=10920
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه