میهن صنعت گزارش می دهد:

شگفتی آفرینی محصول سامورایی ها در نمایشگاه دیترویت

پس از انتظارات طولانی، خودروی کانسپت اینفینیتی Q Inspiration در نمایشگاه دیترویت رونمایی شد و در واقع این محصول بی نظیر نمادی از نسل آینده ی خودورهای ژاپنی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در کنار طراحی بی نقص و عیب آن، در زیر پوست این محصول ژاپنی از فناوری جدید موتور  (VC-Turbo) و نیز سیستم ایمنی خودران pro PILOT استفاده شده است.

نمایشگاه خودرو دیترویت 2018

شرکت فرانسوی-ژاپنی اینفینتی برای نخستین بار از پیشرانه ی 4 سیلندری VC-Turbo در نسخه ی جدید QX50 SUV بهره برد و بنا به گفته ی این خودروساز دورگه، این پیشرانه های از عملکردی مشابه با نسخه های 6 سیلندری بنزینی و 4 سیلندری دیزلی برخوردار است.

برند خوش نام اینفینیتی مدعی است که افراد از مشاهده ی نمای خارجی و کابین این محصول پریمیوم  شگفت زده خواهند شد.

جلو پنجره ای بزرگ در کنار چراغ های جلو منحصر به فرد و نیز سطح صیقلی آن مورد توجه بسیاری از بازدید کنندگان این رویداد بزرگ خودرویی قرار گرفت.

نمایشگاه خودرو دیترویت 2018

به علاوه، طراحان و مهندسان برند اینفینیتی با طراحی جالب درب های این محصول ژاپنی، امکان دسترسی راحت را برای سرنشینان به ارمغان می آورند.

از دیگر نکات قابل توجه در طراحی نسخه ی مفهومی اینفینیتی Q Inspiration می توان صفحه نمایشگر متحرک سیستم اینفوتیمنت اشاره کرد که به لطف آن، امکان خواندن روزنامه و یا مشاهده ی فیلم برای تمامی سرنشینان فراهم شده است.

نمایشگاه خودرو دیترویت 2018

و در نهایت، استفاده از سیستم خودران pro PILOT که پیش از این در نسخه های نیسان استفاده شده و امکان رانندگی مستقل را میسر کرده است.

نمایشگاه خودرو دیترویت 2018

نمایشگاه خودرو دیترویت 2018

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=144138
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه