میهن صنعت:

شیک ترین و مجهز ترین “باشگاه‌های تناسب اندام” + تصاویر

میهن صنعت: باشگاه‌های ورزشی اگر از محیطی آرام و شیک و از تعداد اتاق‌های زیادی با امکانات کافی برخوردار باشند، ورزش کردن در آن‌ مکان می‌تواند منجر به فعالیت بدنی هرچه بیش‌تر ما شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  اگر می‌خواهید با مطرح ترین باشگاه‌های ورزشی دنیا آشنا شوید، تصاویر زیر با ببینید.

1. باشگاه ورزشی دالاس، آمریکا: این باشگاه ورزشی از امکانات زیادی برای انجام ورزش‌های حرفه‌ای برخوردار است و افراد می‌توانند در آرامش کامل در این محیط به پرورش اندام خود بپردازند.

2. فرانسیس، نیویورک: این سالن ورزشی در سال 1986 تاسیس شد و از امکانات آموزشی برتر در جهان برخوردار است. این باشگاه مجهز به اتاق‌های با وزنه‌های مدرن حلقه‌های بوکس، نوار آب است و افراد با زاویه‌های غیر قابل تصور می‌توانند هر قسمت از بدن خود را تقویت کنند.

3.سرژر خورو، مونترال: طرفداران بدنسازی و کیک بوکاسینگ در این مکان ورزشی با تجهیزات ورزشی می‌توانند به راحتی ورزش کنند.

4. باشگاه آتلیتیک، یوتا: این مکان ورزشی دارای دو استخر شنا بزرگ و یک دیوارصخره نوردی به ارتفاع 30 فوت است و روزانه بیش از 100 سکاس تناسب اندام در این مکان ارائه می‌شود و مشاوره تغذیه و فیزیوتراپی نیز در این مکان انجام می‌شود.

5. سالن بدنسازی چپق، شیکابوی: این مکان ورزشی نمای تکامل یافته از ورزش‌های سرخ پوستی است و ورزش‌های قدرتی و رزمی و کار با دمبل در این مکان آموزش داده می‌شود.

6. باشگاه ورزشی ال آ ، لس آنجلس: این مکان ورزشی مجهز به پارکینگ آب گرم  سالن‌های اجرایی و خدمات لباسشویی است و این مکان لوکس و شیک برای ورزش کردن اختصاص داده شده است.

7. باشگاه تناسب اندام ارواین، کالیفرنیا


8. باشگاه بیورتون، اورگان: بسکتبال، والیبال ساحلی، اسکواش و تنیس و سکاس‌های گروهی و شنا در این باشگاه ورزشی ارائه می‌شود و مکانی بزرگ برای پرورش اندام است.

9. باشگاه تناسب اندام تلسا، اوکلاهما: بچه‌هایی که از سنین پایین علاقه به ورزش کردن و پیشرفت در حرفه ورزش‌ خاص را دارند، می‌توانند در این مکان بزرگ ورزش مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنند و به ورزش بپردازند.

10. گرین وود باشگاه تنیس، کلرادو: این مراکز ارائه دهنده سکاس‌های ایروبیک، کیک بوکسینگ و یوگا است و زمین تنیس آن یکی از مشهورترین زمین تنیس‌های دنیا به شمار می‌آید.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=40828
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه