مدیرعامل کاشی الوند:

صادرات 30 درصدی در دستور کار قرار دارد /کاشی الوند در لیست 5 برند برتر کشور

رضا صفاری؛ مدیرعامل کاشی الوند در نشست خبری امروز  با اشاره  به اهداف و برنامه های این شرکت عنوان کرد: شرکت صنایع کاشی و سرامیک الوند به دنبال صادرات 30 درصدی محصولات خود است که طی سه ماه اول سال 1400 به اندازه کل سال گذشته به کشورهایی نظیر سوریه، پاکستان و عراق صادرات داشته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، رضا صفاری؛ مدیرعامل کاشی الوند در نشست خبری امروز  با اشاره به اهداف و برنامه های این شرکت عنوان کرد: شرکت صنایع کاشی و سرامیک الوند به دنبال صادرات 30 درصدی محصولات خود است که طی سه ماه اول سال 1400 به اندازه کل سال گذشته به کشورهایی نظیر سوریه، پاکستان و عراق صادرات داشته است.

وی افزود:  سود عملیاتی سه ماهه اول امسال مبلغ 260392 میلیون ریال بود که با توجه به مدت مشابه در سال 1399 رشد 96 درصدی را تجربه کرده است و  سود خالص شرکت نیز 209655 میلیون ریال بود که نسبت به دوره مشابه سال گذشته 132 درصد افزایش داشته است.

رضا صفاری ادامه داد: ما همواره جزو 5 برند برتر کشور بوده ایم و ظرفیت تولید این شرکت برابر با 7 هزار 500 متر مربع است.

مدیرعامل کاشی الوند با انتشار آمار تولید و فروش این شرکت در 4 ماهه امسال از رشد 19 درصدی میزان تولید نسبت به سال گذشته و افزایش 67 درصدی حجم فروش خبر داد.

براساس این گزارش؛ حجم فروش در این مدت برابر با 161 میلیارد تومان بوده و در حالی که میزان تولید در 4 ماهه امسال بیش از 2 میلیون و 325 هزار مترمربع است.

وی در پایان با اشاره به افزایش هزینه های تولید و تاثیر قیمت مواد اولیه و دستمزد ۳۵ درصد روی قیمت تمام‌ شده عنوان کرد: موفق شدیم تا هزینه های شرکت را کنترل کنیم و  در واقع سعی کردیم تا کمترین هزینه را متحمل شویم.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=227211
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه