مدیر عامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران:

صدای نارضایتی مردم از نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش خودرو بلند شد

گلپایگانی از نارضایتی 99 درصدی مردم از دفاتر فروش و خدمات پس از فروش خودروها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،اشکان گلپایگانی مدیر عامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گفت : کمتر از یک دهم درصد از مجموع نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش از نظر عملکردی و تامین رضایت مشتریان در رتبه یک قرار دارند.

گلپایگانی افزود : براساس ارزیابی ها از مجموع 2440 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش 39 شرکت خودروساز در سراسر کشور تنها 20 نمایندگی در سطح رتبه یک قرار دارند.

وی گفت: باتوجه به برنامه های وزارت صنعت ، معدن و تجارت و همچنین هدف گذاری ها برای سال آینده ، بیش از 35 درصد از نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش شرکت های خودروساز باید در سطح رتبه یک قرار گیرد.

گلپایگانی همچنین اظهار کرد: وزارت صنعت ، معدن و تجارت مطابق با فضای جدید کسب و کار در کشور و نیز گسترش تعاملات ایجاد شده با شرکتهای بین المللی ، سال گذشته دستورالعمل و ضوابط مربوط به خدمات فروش و پس از فروش را بسیار سختگیرانه و مطابق با استانداردهای روز دنیا بازنگری کرد./باشگاه خبرنگاران جوان/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=112790
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه