شکوفایی اقتصاد با تامین پایدار سوخت صنایع

صنایع استان قزوین ٤٢٥ میلیون مترمکعب گاز دریافت کردند

میهن صنعت : صنایع استان قزوین در نیمه نخست امسال بیش از ٤٢٥ میلیون و ٢٦٧ هزار مترمکعب گاز دریافت کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، اسماعیل مفرد بوشهری، مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار شانا اظهار کرد: حجم گازرسانی به صنایع طی نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال تغییری نداشته است.

 
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین افزود: ایجاد زیرساخت‌های لازم برای گازرسانی به صنایع و واحدهای تولیدی از جمله اولویت‌های اساسی این شرکت به‌شمار می رود.
 
وی ادامه داد: استفاده حداکثری واحدهای صنعتی و تولیدی از گاز طبیعی می تواند نقش بسزایی در صرفه جویی‌های اقتصادی در سطح ملی داشته باشد.
 
مفرد بوشهری تاکید کرد: افزون بر دلیل یادشده، گازرسانی به صنایع می تواند در کاهش آلودگی‌های زیست محیطی نیز بسیار موثر باشد.
 
وی عنوان کرد: افزون بر مصرف ٤٢٥ میلیون و ٢٦٧ هزار مترمکعب در صنایع سطح استان، یک میلیارد و ٧٥٩ میلیون مترمکعب گاز نیز به نیروگاه شهید رجایی تحویل شده است.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین اعلام کرد: تاکنون یکهزار و ٨٥٠ واحد صنعتی در سطح استان به شبکه سراسری گاز پیوسته اند.
 
به گزارش شانا، بوشهری افزود: با توجه به بهره مندی ١٣ شهرک صنعتی استان از مزایای گاز طبیعی و توجه ویژه شرکت گاز به مقوله گازرسانی به صنایع و واحدهای تولیدی امیدواریم استقبال صنایع در بهره گیری از گاز به‌عنوان سوخت اصلی روز به روز افزایش یابد.
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=97985
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه