میهن صنعت :

صنعت خودروسازی كشور به آینده ای درخشان چشم دوخته است

میهن صنعت : مدیر عامل شركت سایپا كاشان گفت: صنعت خودروسازی كشور به آینده ای درخشان در عرصه فناوری چشم دوخته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، ‘ناصر آقامحمدی’ روز چهارشنبه اظهاركرد: نیروی ایمان و اتكا به خدا و حركت به سمت تولید كیفی و خدمت به ایران و ایرانی از اهداف صنعتگران خودروسازی كشور و فعالان عرصه فناوری است.

وی بهره برداری از شركت سایپا كاشان در سال ۸۹ با ظرفیت اسمی ۱۵۰ هزار خودرو در سال و در مساحتی بالغ بر ۳۱۸ هكتار را گامی در جهت خدمت به مردم، كاهش بیكاری و پیشرفت كشور عنوان كرد و افزود: خطوط تولیدی مجهز با اتوماسیون پیشرفته و رباتیك و برخورداری از بالاترین سطح فناوری در بین شركتهای خودروساز ایرانی از ویژگی های این شركت است.

وی تاكید كرد: این شركت با تكمیل زنجیره تامین با افتتاح سالن پرس، استقرار استانداردهای كیفی و زیست محیطی، تكمیل و راه اندازی پروژه های عمرانی توانست به ظرفیت اسمی تولید در دومین سال تاسیس خود دست یابد.

به گفته آقا محمدی، اجرای برنامه های توسعه ای و رفاهی پرسنل، كسب رتبه برتر از نظر رشد سریع در جشنواره ملی بهره وری، انتخاب شركت بعنوان یكی از شركتهای برتر در بین ۴۰۰ شركت برتر كشور از جمله موفقیتهای این شركت در سالهای گذشته است.

وی محصولات تولیدی این شركت شامل خودرو تیبا و سایپا ۱۱۱ را گامی در راستای سربلندی و ارتقای صنعت خودرورسازی كشور و تولید ملی برشمرد و تاكید كرد: با تلاش جوانان فرهیخته و نخبه این سرزمین صنعت خودروسازی كشور به سوی افق های درخشان در حركت است.

منبع : ایرنا
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=18800
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه