«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

صنعت خودروسازی ژاپن به دنبال حمایت از مشاغل

آکیو تویودا، مدیرعامل تویوتا عنوان کرد که در تلاش برای حفظ مشاغل در سراسر جهان بوده و همچنین به دنبال روش هایی برای عبور از بحران شیوع ویروس کرونا است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، آکیو تویودا، مدیرعامل  تویوتا عنوان کرد که در تلاش برای حفظ مشاغل در سراسر جهان بوده و همچنین به دنبال روش هایی برای عبور از بحران شیوع ویروس کرونا است.

تویودا به عنوان رییس انجمن خودروسازان ژاپن اذعان کرد: نگرانی هایی در خصوص این که اقتصاد ژاپن احتمالا پیش از غلبه جهان بر شیوع ویروس کرونا نابود شود، وجود داشت.

وی از افزایش شمار مبتلایان به کووید 19 و رشد مرگ و میر و به علاوه، احتمال عدم احیای اقتصاد و صنایع ژاپن  ابراز نگرانی کرد. دیگر تولید کننده های مطرح این کشور نظیر هوندا و نیسان  در کنفرانس خبری آنلاین انجمن خودروسازان ژاپن شرکت کردند و به دنبال ایجاد یک صندوق ویژه برای افرادی هستند که کار خود را از دست داده اند.

تویودا در ادامه گفت: بزرگترین تهدید صنعت خودروسازی در این شرایط مربوط به از دست دادن نیرو و مهندسان زبده می شود و وی  بر لزوم  توجه خودروسازان و به کارگیری روش هایی برای جلوگیری از نابود شدن بسیاری از مشاغل تاکید کرد.

تاکنون 5.500 نفر در ژاپن به این بیماری مبتلا شده اند که براساس گزارشات منتشر شده، حدود 1.6 میلیون نفر در جهان درگیر این بیماری هستند و بیش از 466 هزار نفر در آمریکا به کووید-19 مبتلا شده اند.

تویودا افزود: شرایط در حال حاضر پایدار نبوده و بهترین راه، ماندن در خانه است. فعالیت برخی از تاسیسات شرکت خودروسازی تویوتا به دلیل عدم تقاضا برای خرید خودرو متوقف شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=193677
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه