رئیس کمیسیون صنایع و معادن بیان داشت:

صنعت خودرو در مقابل فشارهای دولتی ایستادگی کند

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: مجلس و کمیسیون صنایع در مقابل زورگویی ها و حتی درخواست های غیر منطقی برخی از نمایندگان خواهد ایستاد و پشتیبان صنعت خودرو خواهد بود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو بیان داشت : مجلس شورای اسلامی و به ویژه کمیسیون صنایع به حضور قطعه سازان و صادرات محصولات با کیفیت در قراردادهای خارجی تاکید ویژه ای دارد.

عزیز اکبریان در ادامه افزود : متاسفانه کیفیت محصولات داخلی و به دنبال آن قطعات تولید داخل مورد رضایت مردم کشور نیست و باید در راستای رشد کیفیت تلاش کنیم.

وی ادامه داد: باید صنعت قطعه سازی خود را به روز کنیم تا از بازار جهانی عقب نمانیم.

دکتر اکبریان با انتقاد از تعداد مجوزهای صادر شده بیان داشت: صنعت خودروسازی شوخی نیست. در طی چند سال گذشته دیدیم که اینگونه مجوزها چه میزان از عدم نارضایتی مردم را به همراه داشت چرا که برخی از این شرکت ها در مدت کوتاهی خودرو وارد کردند و توان پاسخگویی مشتریان را نداشتند.

وی افزود : صنعت خودروسازی می‌بایست به سمت خصوصی سازی کامل برود و خودروسازان باید در مقابل فشارهای دولت و بخش های دیگر مقاومت نشان دهند چرا که به بهانه تولید اشتغال نباید در هرجای کشور کارخانه ایجاد کرد.

رئیس کمیسیون صنایع در پایان بیان داشت : مجلس و کمیسیون صنایع در مقابل زورگویی ها و حتی درخواست های غیر منطقی برخی از نمایندگان خواهد ایستاد و پشتیبان صنعت خودرو خواهد بود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=146681
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه