میهن صنعت :

ضرورت ارائه استراتژی حمایت از خودروسازان توسط وزارت صنعت

میهن صنعت : به نظر می رسد در شرایط اقتصادی فعلی باید در جهت کاهش هزینه های مازاد اقدام شود. انتظار می رود که در کنار حمایت های رهبری تلاش بیشتری از سوی خودروسازان کشور صورت پذیرد

به گزارش میهن صنعت، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که در بازدید از توانمندی های صنعت خودرو در فروردین سال 89 فرمودند واردات بی رویه قطعا به صنعت داخلی کشور ضربه می زند، گفت: لازم است که از سوی وزارت خانه یک استراتژی در جهت حمایت از خودروسازان تدوین شود و این حمایت در جهت بومی سازی دانش خودروسازی کشور صورت پذیرد.

 

 

موید حسینی صدر در ادامه گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبر خودرو افزود: نباید طوری باشد که با تحریم، در این صنعت به ویژه در خصوص خودرو های پرتیراژ مشکل ایجاد شود.

 

نماینده مردم شهرستان های خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: می توان با انجام تحقیقات و توسعه بیشتر وابستگی را کاهش داد به طوریکه با تغییرات قیمت ارز، تغییرات چندانی در قیمت خودرو ایجاد نشود.

 

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به نظر می رسد در شرایط اقتصادی فعلی باید در جهت کاهش هزینه های مازاد اقدام شود. انتظار می رود که در کنار حمایت های رهبری تلاش بیشتری از سوی خودروسازان کشور صورت پذیرد.

 

موید حسینی صدر در پایان خاطر نشان کرد: امید است که با همت متخصصین و پژوهشگران داخلی تمامی قطعات مورد نیاز برای تولید خودرو در داخل کشور ارایه شوند و همچنین رعایت ایمنی و استاندارد ها در خودرو ها به منظور ایجاد آلودگی کمتر به دلیل تاثیر بر سلامتی انسان ها که از اهمیت بسزایی برخوردار است در اولویت برنامه های خودرو سازان قرار بگیرد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=10673
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه