میهن صنعت :

ضرورت الگوسازی جدیدی در صنعت خودروسازی کشور

میهن صنعت : یک عضو کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در بازسازی صنایع خودروسازی کشور باید کاری کنیم که اگر خودروساز خارجی قهر کرد همه‌ صنعت خودروسازی کشور تحت‌الشعاع این اتفاق قرار نگیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سیدهادی حسینی در گفت‌وگو با  ایسنا گفت: حال که بهبود نسبی روابط ایران با جهان در حال شکل‌گیری است صنعت خودروسازی کشور باید در همکاری با برند‌های مطرح جهان، به گونه‌ای آغاز به کار کند که از این ناحیه برای چندمین بار ضربه نخورد.

 

وی تصریح کرد: همکاری با برند‌های خودروساز بهتر است از طریق تولید محصولات مشترک و تبدیل ایران به هاب منطقه انجام شود باید بسیار دقت کنیم که دوباره از ناحیه خودروسازان خارجی ضربه نخوریم. به الگوسازی جدیدی در صنعت خودروسازی کشور نیازمندیم.

 

وی با تاکید بر این‌که «نباید خودمان را به یک کشور خودروساز گره بزنیم» اظهار کرد: این کشور چه فرانسه و چه آلمان و چه چین باشد، فرقی ندارد، نباید صنعت خودرو سازی کشور را به یک کشور گره بزنیم؛ چراکه اگر روابط جمهوری اسلامی ایران به هر دلیل با کشوری به هم بخورد دستمان در پوست گردو می‌ماند.

 

یک عضو کمسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: باید کاری کنیم که اگر شرکتی قهر کرد همه‌ زندگی‌مان را نبازیم از این رو باید در صنعت خودروسازی کشور ظرفیت‌سازی کنیم و با بومی‌سازی فن‌آوری‌های جدید وابستگی صنایع خودروسازی را متوقف کنیم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=35387
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه