صالحی نیا در ساری تأکید کرد:

ضرورت بهسازی و نوسازی خطوط تولید برای رونق تولید

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، بهسازی و نوسازی خطوط تولید و بهره‌گیری از روش‌های پیشرفته بازاریابی و بازرگانی را برای رونق تولید امری ضروری دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، محسن صالحی‌نیا در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های مناطق مختلف این استان اشاره کرد و گفت: در اقصی نقاط استان مازندران ظرفیت‌های مختلف صنایع تولیدی، غذایی، نساجی، فولاد و …؛ وجود دارد.

وی افزود: استان مازندران با مجموعه‌ای از صنایع مختلف و دارا بودن سرمایه گذاران مشتاق، شناخت مزیت‌ها و ظرفیت‌های استان، نوسازی و بهسازی خطوط تولید، روش‌های پیشرفته بازرگانی و صادرات و بازاریابی می‌تواند به اهداف توسعه‌ای خود دست یابد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اضافه کرد: از ظرفیت‌های توسعه صنایع مختلف می‌توان برای اشتغال، ارزش افزوده و توسعه استان بهره گرفت و باید با جذب منابع برای تکمیل طرح‌های در دست اجرا نیز برنامه‌ریزی کنیم.

صالحی‌نیا ادامه داد: رئیس جدید این سازمان باید با پشتکار و بهره گیری از تجارب، روش‌های روز و علمی را در بخش تولید، صنعت و تجارت بکار بگیرد.

وی با بیان این‌که مازندران جزء استان‌های شاخص و با ضریب بالای کشور در جذب منابع رونق تولید محسوب می‌شود، تصریح کرد: باید از ظرفیت های نمایندگان استان در خانه ملت برای توسعه بخش صنعت، معدن و تجارت بهره گرفت.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ظرفیت‌های بسیار زیاد و متنوع استان مازندران تأکید کرد: زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی مازندران باید تقویت شود تا شاهد شکوفایی آن‌ها باشیم.

صالحی‌نیا با بیان این‌که برای توسعه زیرساخت شهرک‌های صنعتی نیازمند تملک اراضی هستیم، گفت: تسهیلات اختصاصی باید به صنعت، معدن و تجارت مازندران اختصاص یابد تا شاهد رشد و پیشرفت شاخص‌ها باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=182110
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه