ميهن صنعت :

ضرورت توسعه خدمات پس از فروش خودروها همزمان با کاهش زمان و هزینه خدمات رسانی

میهن صنعت : عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت : خدمات پس از فروش به لحاظ قانون حمایت از مصرف کنندگان و اقتصاد صنعت خودرو نوعی الزام محسوب می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت : خدمات پس از فروش به لحاظ قانون حمایت از مصرف کنندگان و اقتصاد صنعت خودرو نوعی الزام محسوب می شود.

ایرج ندیمی در گفتگو با خبر خودرو ،عدم ارائه خدمات پس از فروش را به معنای نبود مشتری برای محصولات خودرویی و عدم  اطمینان مصرف کنندگان نسبت به تولیدات داخلی عنوان کرد و افزود  : عرضه خدمات پس از فروش مناسب به مشتری این اطمینان را می دهد که چنانچه خودروی او دچار مشکل شود به لحاظ تامین قطعات و سرویس و غیره مورد حمایت حداکثری قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد : به نظر می رسد به هر میزان خدمات پس از فروش توسعه یابد اقبال عمومی نسبت به محصولات و خودروهای تولیدی افزایش خواهد یافت.

به گفته وی اقبال نسبت به محصولات خودرویی منوط به آن است که محدودیت و انحصار ایجاد نمایندگی در شهرها به لحاظ حمایت و سرویس برداشته شده و همچنین در تامین قطعات و مواد و مانند آن انحصار عرضه وجود نداشته و حمایت حداکثری صورت گیرد.

وی همچنین کیفیت در تولید خودرو را در کاهش نیاز حداقلی به خدمات پس از فروش  موثر دانست و گفت : باید کیفیت محصولات خودرویی افزایش یابد تا نیاز به خدمات پس از فروش به حداقل کاهش یابد در حالی که در کشور ما به جهت عدم توجه جدی به کیفیت نیاز حداکثری به خدمات پس از فروش وجود دارد.

نماینده لاهیجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد : در شرایط کنونی علاوه بر اینکه باید به خدمات توجه شود باید به کیفیت خودروهای داخلی نیز توجه جدی تری صورت گیرد.

ندیمی افزود : باید در راستای افزایش کیفیت و توسعه خدمات پس از فروش ، زمان و هزینه خدمات نیز مورد توجه قرار گیرد تا رضایت مشتریان حاصل شود

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=16801
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه