میهن صنعت :

ضوابط خدمات پس از فروش خودرو بازنگری می‌شود

میهن صنعت : دبیر انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو از بازنگری در دستورالعمل و ضوابط خدمات پس از فروش خودرو با هدف سخت‌گیرانه‌تر شدن این دستورالعمل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، عباسعلی غیاثی در گفت‌وگو با ایسنا ، اظهار کرد: طبق یک روال معمول هر دو سال یکبار در دستورالعمل و ضوابط خدمات پس از فروش خودرو در کشور بازنگری می‌شود.

وی با بیان این‌که آخرین بازنگری در این دستورالعمل دو سال پیش صورت گرفت، خاطرنشان کرد: بنابراین موعد جدید بازنگری در این دستورالعمل فرا رسیده و این کار تا پایان سال صورت خواهد گرفت.

دبیر انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو ادامه داد: بازنگری در دستورالعمل و ضوابط خدمات پس از فروش خودرو با هدف سخت‌گیرانه‌تر شدن این دستورالعمل و کسب رضایت مشتریان و خدمات گیرندگان صورت می‌گیرد.

وی افزود: در بازنگری جدید شاخص‌های مدنظر در زمینه کسب رضایت مصرف‌کنندگان سخت‌گیرانه‌تر شده و بسترهای لازم برای ارتقای سطح خدمات شرکت‌های ارائه ‌دهنده خدمات پس از فروش خودروسازان فراهم می‌شود.

غیاثی تصریح کرد: بازنگری در دستورالعمل و ضوابط خدمات پس از فروش خودرو با مشارکت وزارت صنعت، معدن و تجارت و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران صورت می‌گیرد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=25821
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه