«میهن صنعت» گزارش می دهد:

طراحی بی نظیر ب ام و برای کابین هایرلوپ وان

در حالی که افرادی مانند ایلان ماسک و شرکت هایی از جمله ویرجین و اسپیس ایکس به دنبال توسعه سیستم حمل و نقل سریع هایبرلوپ هستند، مهندسان آلمانی ب ام و در تلاش برای طراحی مناسب فضای داخلی آن هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در حالی که افرادی مانند ایلان ماسک و شرکت هایی از جمله ویرجین و اسپیس ایکس به دنبال توسعه سیستم حمل و نقل سریع هایبرلوپ هستند، مهندسان آلمانی ب ام و در تلاش برای طراحی مناسب فضای داخلی آن هستند.

شرکت ب ام و با همکاری ویرجین کابین آینده نگرانه و جذاب هایپر لوپ پروژکت وان ویرجین را  در سیتی واک دوبی در معرض نمایش قرار داد.

این نخستین هایرلوپ بزرگی است که در معرض دید عموم قرار گرفته و در واقع  مدل ب ام و  یکی از زیباترین طراحی های کابین برای این هایرلوپ است.

جوهانسون لامپلا، مدیر طراحان  LA Studio در این خصوص عنوان کرد: «ما به دنبال ایجاد یک بیان تصویری جدید برای حالت نوین حمل و نقل هستیم و هدف اصلی ما ایجاد فضایی راحت و جذاب با چالش بدون درب و یا پنجره است.

این کپسول از ویژگی هایی مانند صندلی های چرم حرارتی، صفحه نمایشگر با تنظیمات سفارشی و سیستم ویدیو اینترتیمنت بهره برده است.

بشینه سرعت برای هایپرلوب ویرجین در هر ساعت بیش از 386 کیلومتر بوده و قرار است تا سال 2021 در دبی راه اندازی شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=151630
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه