میهن صنعت گزارش می دهد:

طراحی داخلی خودروهای نسل آینده به روایت نیسان!

فناوری خودروهای خودران و خودروهای الکتریکی بیانگر طراحی داخلی محصولات نیسان در سال های آینده هستند و خودروی IMx 2020 آغازگر این تحول عظیم است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت خودروسازی نیسان به دنبال سرمایه گذاری بیش تر در بخش طراحی خودرو است و در واقع، محصولات آینده این خودروساز ژاپنی در بازار خودروهای الکتریکی از رقیبان جدی محسوب می شوند.

مدیر مرکز طراحی نیسان طی مصاحبه ی خود عنوان کرد:"در آینده ای نزدیک کاربران شاهد تغییرات قابل توجهی در کابین خودروهای نیسان خواهند بود"

 وی افزود، "سال 2020 به عنوان عصر خودروهای الکتریکی و خودران شناخته شده و در آن زمان ما از طراحی های خودروهای امروزی استفاده نخواهیم کرد."

پیش از این بازار خودروهای الکتریکی و یا خودران از اهمیت کم تری برخوردار بود و هم اکنون با ورود برخی از برندها مانند تسلا، رقابت میان خودروسازهای مطرح جهان جدی تر شده است.

انتظار می رود، مشتریان آینده به سبب این که زمان کم تری را صرف رانندگی می کنند به کیفیت و جزییات خودرو بیش تر توجه کنند و در نتیجه اهمیت طراحی خودروها بیش تر از پیشرانه های آن احساس می شود.

بنا به گفته ی مدیر طراحی این برند خوش نام، کف این سری خودروها مسطح و داشبورد آن از طراحی مینیمالیستی بهره برده است.

شاسی بلند مفهومی IMx در نمایشگاه خودرو توکیو رونمایی خواهد شد و بازدیدکنندگان می توانند در این فستیوال بزرگ، سیستم فرمان فوق العاده و طراحی شگفت انگیز این محصول سامورایی ها را از نزدیک مشاهده کنند.

طراحان شرکت نیسان به دنبال خلق محصولی قابل توجه با شکلی ساده هستند و از مواد با کیفیت بالا در کابین این خودرو استفاده کردند.

در واقع، کابین خودروهای نسل آینده ی نیسان مکانی خاص برای رانندگی خواهند بود.  

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=147011
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه