«میهن صنعت» گزارش می دهد:

طراحی لوکس و هیجان انگیز تر استون مارتین DB11 AMR

استون مارتین با تلفیقی از دو ویژگی سرعت بالا و طراحی لوکس اقدام به تولید نسل جدید DB11 AMR کرده که پیشرانه بی توربو 5.2 لیتری آن قادر به تولید 630 اسب بخار قدرت و 700 نیوتون متر گشتاور است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، استون مارتین با تلفیقی از دو ویژگی سرعت بالا و طراحی لوکس اقدام به تولید نسل جدید DB11 AMR کرده که پیشرانه بی توربو 5.2 لیتری آن  قادر به تولید 630 اسب بخار قدرت و 700 نیوتون متر گشتاور است.

به لطف این پیشرانه ی قدرتمند، بیشینه سرعت این محصول جذاب استون مارتین 208 مایل بر ساعت است و رقم 3.7 ثانیه را برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت به ثبت رسانده است.

مدیران این شرکت انگلیسی بر این باورند که سواری با استون مارتین DB11 AMR تجربه فوق العادی برای رانندگان به ارمغان می آورد.

تغییرات زیادی به منظور بهبود عملکرد این خودرو بریتانیایی در نظر گرفته شده که از برجسته ترین آن ها می توان به استفاده از جعبه دنده 8 سرعته، تغییرات سیستم تعلیق و صدای هیجان انگیز اگزوز اشاره کرد.

                   

در نمای خارجی این خودرو نیز شاهد تحولاتی هستیم که نمای خشن تر به ظاهر خودرو بخشیده است.

                   

استون مارتین به جای استفاده از کروم از روکش مونوکرومی برای قطعات این خودرو استفاده کرده و به علاوه افزودن تریم تیره به اطراف چراغ های جلو و مه شکن زیبایی آن را دوچندان کرده است.

                        

استون مارتین DB11 AMR در تابستان سال جاری با بهای 241 هزار دلار به آمریکا و انگلیس عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=152494
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه