میهن صنعت:

طرحی جدید از پژو برای باکسر ون

میهن صنعت: چیزی که پژو از آن به عنوان باکسر جدید یاد می‌کند، در واقع یک فیس‌لیفت عمیق، همراه با بهینه‌سازی‌های مکانیکی، ساختاری و تکنولوژی، از نسل قبلی آن است.

طرحی جدید از پژو برای باکسر ون

این مدل، تغییرات عمده‌ای به خود ندیده، امّا در حال حاضر دارای نمای جدید از خانواده پژو است؛ یک ساختار بدنه تقویت‌شده و یک جلوبندی با طراحی جدید از مهم‌ترین تغییرات باکسر هستند.

در مورد پیشرانه، پژو دست به تغییری نزده است. یک موتور ۲/۲ لیتری دیزل که می‌تواند ۱۱۰، ۱۳۰ یا ۱۵۰ اسب‌بخار قدرت داشته باشد و همین‌طور یک موتور ۳ لیتری که HDi 180 نامیده می‌شود.

این خودروساز فرانسوی، وعده داده که باکسر جدید، کارایی بهتری داشته و در عین حال، سازگاری بیشتری با محیط‌زیست دارد و تولید آلودگی آن ۵ گرم دی‌اکسید کربن در هر کیلومتر کمتر است.

درون کابین، داشبورد دارای یک پنل کنترل جدید و سیستم صوتی تازه‌ای در آن استفاده شده است. در همین حال پوشش سیاه‌رنگ «دارکو» همراه با طرح‌هایی از قرمز و خاکستری برای صندلی‌ها استفاده شده است. همچنین تریم آچیله قهوه‌ای به عنوان یک آپشن برای کابین باکسر در نظر گرفته شده است.

احتمالاً مهم‌ترین موردی که اضافه شده، تکنولوژی‌های به کار رفته در جلوی راننده است. باکسر، اکنون می‌تواند از رادیوی دیجیتالی، بلوتوث و یک صفحه‌نمایش لمسی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی همراه با سیستم راهبری ماهواره‌ای استفاده کند.
البته برای ورود این خودرو به بازار، باید تا نیمه سال ۲۰۱۴ صبر کرد؛ یعنی حدوداً اوایل تیرماه.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=46571
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه