«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

طرح امداد نوروزی سایپا برای سال 1401 آغاز شد + جزئیات و ویدیو

طرح امداد نوروزی سایپا از صبح امروز (25 اسفند ماه) آغاز شده و تا 14 فروردین 1401 ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  طرح امداد نوروزی سایپا از صبح امروز (25 اسفند ماه) آغاز شده و تا 14 فروردین 1401 ادامه دارد. براساس اعلام این شرکت، بیش از 1700 مرکز خدمات پس از فروش سایپا آمادگی کامل جهت ارائه خدمت به مشتریان سایپا و سایر خودروها را دارند.

علیمردان عظیمی؛ رئیس هیات مدیره گروه سایپا در جریان مراسم افتتاحیه این طرح عنوان کرد: با توجه به لغو محدودیت های کرونا و روند نزولی این بیماری، برنامه ریزی کامل برای ارائه خدمات نوروزی در تمامی شهرها و محورهای کشور انجام شده است و  بیش از 5 هزار نفر از پرسنل شبکه خدمات پس از فروش، بیش از 940 نمایندگی واحد سیار و ثابت امدادی بصورت کشیک آماده خدمت‌ رسانی به مشتریان گروه سایپا هستند.

طرح امداد نوروزی سایپا برای سال 1401 آغاز شد + جزئیات

وی در ادامه افزود: برای قطعات یدکی پرمصرف پیش بینی شده و با حداکثر نیاز در اختیار بخش های خدمات است. در تلاش هستیم با توجه به افزایش سفرهای نوروزی خدماتی در خور مشتری ارائه دهیم و خدمات باید به شکلی صادقانه و به موقع انجام شود.در همین راستا واحدهای بازرسی و حراست بر نرخ و ارائه خدمات نظارت می کنند تا مشکلی برای مشتریان به وجود نیاید.

 

ارائه خدمات به مشتریان از طریق شماره‌گیری 096550 به صورت شبانه‌روزی امکان پذیر است و برای انجام سرویس‌های ادواری در محل مشتری تنها باید با شماره 84444 تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=241489
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه