حسن عموزاده قائم مقام گروه خودرو سازی سایپا:

طرح جدید جایگزینی خودروهای فرسوده از پایان آذر ماه شروع می شود

میهن صنعت : صبح روز دوشنبه گروه خودروسازی سایپا اولین سری از خودروهای ثبت نامی طرح خودروهای فرسوده را به صورتی نمادین در اختیار مشتریان خود قرار داد.این مراسم که در حضور جمعی از خبرنگاران و مسئولان سایپا برگذار شد شروعی برای تحویل خودرهای طرح جایگزینی سای

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، صبح روز دوشنبه گروه خودروسازی سایپا اولین سری از خودروهای ثبت نامی طرح خودروهای فرسوده را به صورتی نمادین در اختیار مشتریان خود قرار داد.

این مراسم که در حضور جمعی از خبرنگاران و مسئولان سایپا برگذار شد شروعی برای تحویل خودرهای طرح جایگزینی سایپا به شمار می رفت.

 حسن عموزاده قائم مقام گروه خودرو سازی سایپا در حاشیه این مراسم در پرسش به سوال خبرنگاران مبنی بر چه خودروهایی از گروه خودروسازی سایپا تحویل مشتریان خواهد شد گفت : تحویل خودروها از دو گروه X100 شامل پراید و وانت پراید و X200 شامل خودرو تیبا می باشد.

وی افزود : البته با افزایش تیراژ تولید دیگر محصولات سایپا بر حسب نیاز مشتریان دیگر خودروهای تولیدی سایپا نیز به این طرح افزوده خواهد شد.

عموزاده در مورد اینکه منابع مالی این طرح از کجا و به چه شکل تامین می شود به خبرنگاران گفت : تمامی این طرح توسط منابع مالی سایپا در حال تامین می باشد و هیچ کمک خارجی در خصوص این طرح به سایپا نشده است.

قائم مقام گروه خودرو سازی سایپا در ادامه افزود : پس از اتمام این طرح و شروع طرح جدید جایگزینی خودروهای فرسوده، هر خودرویی که بر اساس آیین نامه طرح، خودرو فرسوده به شمار رود شامل این طرح خواهد بود.تمامی علاقه مندان می توانند با توجه به مدارک خودرو فرسوده خود از مزایای این طرح بهره مند شوند.اینکه خودرو فرسوده مشتریان از کدام برند و یا حتی خودروهای وارداتی باشند هیچ تاثیری در دریافت این تصحیلات نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار اعزامی میهن صنعت وی زمان شروع  طرح جدید را نهایتا تا پایان ماه جاری اعلام نمود و گفت : پس از اعلام شروع طرح جدید، متقاضیان می توانند به نمایندگی های مجاز سایپا مراجعه کنند و پس از تشکیل پرونده از سوی نمایندگی و تایید فرسوده بودن خودرو، به مراکز اسقاط خودرو مراجعه نمایند.پس از اسقاط و تشکیل پرونده سایپا موظف است ظرف مدت زمان حداکثر 10 روز خودرو را به متقاضیان تحویل دهد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=63932
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه