میهن صنعت :

طرح زوج و فرد خودروها از منازل تا آخر هفته اجرا نمي شود

میهن صنعت : طرح زوج و فرد خودروها از منازل، بر اساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا تا آخر هفته اجرا نمی شود.

به گزارش میهن صنعت ، طرح زوج و فرد خودروها از منازل، بر اساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا تا آخر هفته اجرا نمی شود.

در این جلسه که با حضور معاون استاندار، مدیران کل محیط زیست، هواشناسی و شرکت کنترل کیفیت هوای استان تهران و همچنین نمایندگانی از وزارت بهداشت و جمعیت هلال احمر و اورژانس تهران حضور داشتند، شرکت کنندگان پس از رای گیری، اجرای طرح زوج و فرد خودروها را از منازل تا اطلاع ثانوی منتفی دانستند.

در این مراسم، معاون عمرانی استاندار تهران گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی و وزش باد در تهران، تا پایان هفته طرح ترافیک و زوج و فرد به روال قبلی خواهد بود.

محمد رضا محمودی به گزارش هواشناسی اشاره کرد و افزود: بر اساس این گزارش، هرچند تهرانی ها شاهد وزش باد هستند، اما فردا با کمی افزایش آلایندگی هوا مواجه خواهیم بود که این مقدار به اندازه‌ ای نیست که بخواهیم تصمیم جدیدی اتخاذ کنیم.

وی افزود: بر اساس نظر کارگروه کاهش آلودگی هوای تهران، تا پایان هفته طرح ترافیک و طرح زوج و فرد به روال عادی خواهد بود.خبر خودرو در ادامه نوشت:معاون عمرانی استاندار تهران در عین حال از شهروندان تهرانی خواست تا از خودروی شخصی استفاده نکنند و حمل و نقل عمومی را برای تردد درون شهری خود انتخاب کنند تا با غلظت آلاینده‌ها مواجه نشویم.

محمودی همچنین گفت: در جلسه مجدد کاهش آلودگی هوای تهران که روز پنج شنبه و یا جمعه برگزار خواهد شد، در مورد وضعیت تردد در روزهای شنبه و یکشنبه آینده تصمیم‌گیری می‌شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=9949
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه