میهن صنعت:

طرح شبنم به نام اصناف و به کام دلالان و قاچاقچیان بود

میهن صنعت: رییس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه گفت: طرح شبنم به نام اصناف و به کام دلالان و قاچاقچیان بود. قاچاقچیان با خرید و الصاق برچسب شبنم کالای خود را به نام اصل و قانونی به فروش می‌رساندند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، ابراهیم درستی در گفت‌وگویی، اظهار کرد: شتاب در خرید و همچنین افزایش قیمت محصولات کاهش یافته است. اگر ارز به ثبات برسد به طور حتم قیمت کالا واقعی خواهد شد و خوشبختانه طرح شبنم برای این اتحادیه دیگر اجرا نخواهد شد.

وی با اشاره به عرضه‌ی به روز کالا گفت: در حال حاضر نگهداری کالا برای دارندگان آن ضرر به حساب می‌آید و پیشنهاد می‌شود کالا را به روز عرضه کنند.

رییس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه یادآور شد: در زمان افزایش نرخ دلار برخی افراد قیمت‌های خود را چند برابر افزایش می‌دادند.

او تاکید کرد: باید برنامه و هدف مشخصی برای ارائه‌ی خدمات گارانتی وجود داشته باشد و باید به توافق منطقی دست یابیم که تمام گارانتی‌ها با نظر کارشناسی منطقی عملی و همسو با هم ارائه شود.

درستی افزود: باید به سمتی حرکت کنیم که برای یک کالا چند گارانتی وجود نداشته باشد.

رییس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه در رابطه با خرید گوشی همراه گفت: 75 درصد خرید در محدوده قیمتی 400 هزار تومان و 25 درصد آن بیش از 400 هزار تومان است.

او با اشاره به حجم بیش از حد تعویض گوشی موبایل در ایران یادآور شد: سیاست‌گذاری شرکت‌های سازنده افزایش اشتیاق برای تعویض گوشی است.

به گزارش ایسنا وی تصریح کرد: باید خرید درست در کشور فرهنگ‌سازی شود و خوشبین هستیم با آموزش و بستر‌سازی، تولید رونق گیرد و بتوانیم گوشی ایرانی را به دنیا صادر کنیم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=29472
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه