معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور:

طرح نوسازی نیازمند سرعت بیشتری در اجرا است

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در مراسم امضای تفاهم نامه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی گفت : آمارهای این حوزه بسیار نگران کننده است و باید طرح نو سازی با استفاده از ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید سرعت بیشتری به خود بگیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در مراسم امضای تفاهم نامه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی گفت : در تمام برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت همواره دو موضوع آلودگی هوا و ترافیک مشکل اساسی است.

 
مهدی جمالی نژاد ادامه داد :حل این دو مشکل کمک خواهد کرد تا شهری سبز داشته باشیم. امیدوارم جلسه امروز شروع خوبی برای حل این مشکلات باشد.
 
وی گفت : شروع طرح نوسازی از سال ۹۴ بسیار خوب بود اما این طرح کند شده است و امیدواریم با همکاری خوب دکتر مقیمی و گروه صنعتی ایران خودرو این طرح سرعت بیشتری پیدا کند.
 
جمالی نژاد افزود: آمارهای این حوزه بسیار نگران کننده است و باید طرح نوسازی با استفاده از ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید سرعت بیشتری به خود بگیرد.
 
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در پایان گفت : جلسه امروز بسیار امیدوار کننده است و بنده معتقدم حضور دکتر مقیمی در پست جدید باعث ایجاد اثربخشی بیشتر در این حوزه خواهد شد.
 
انتهای پیام/
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=187711
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه