«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

عبور 13 هزار 605 اتباع روسی از مرز کارلیای شمالی با فنلاند در ماه سپتامبر

در ماه سپتامبر 13،065 اتباع روسی از مرز کارلیای شمالی بین روسیه و فنلاند عبور کرده اند، به این معنی که تعداد روس های عبور کرده از این مرز در مقایسه با ماه مشابه در سال 2020 تقریباً 40 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در ماه سپتامبر 13،065 اتباع روسی از مرز کارلیای شمالی بین روسیه و فنلاند عبور کرده اند، به این معنی که تعداد روس های عبور کرده از این مرز در مقایسه با ماه مشابه در سال 2020 تقریباً 40 درصد افزایش یافته است.در همین زمان ، 3278 تبعه فنلاند نیزدرماه سپتامبر امسال از مرز عبور کرده اند ، در حالی که 768 فنلاندی در سپتامبر سال گذشته از مرز عبور کرده بودند.

گارد مرزی در بیانیه مطبوعاتی منتشر شده در 1 اکتبر(9 مهر) ادعا کرد افزایش تردد با تغییر در محدودیت های سفر نشان داده می شود، این نیرو درعین حال اشاره می کند که هیچ گذرگاه مرزی غیر مجاز در این دوره شناسایی نشده است.در حال حاضر سفر از روسیه به فنلاند فقط برای کسانی مجاز است که با یکی از واکسن های تایید شده توسط آژانس دارویی اروپا واکسینه کامل شده باشند. از آنجا که اکثریت روس ها با واکسن اسپوتنیک واکسینه شده اند که هنوز توسط آژانس دارویی اروپا تایید نشده است، این بدان معناست که فقط روس هایی که به قصد اهداف ضروری به فنلاند سفر می کنند اجازه ورود به این کشور را دارند.
طبق قوانین فعلی ورود، افراد زیر می توانند از روسیه وارد فنلاند شوند:
-کسانی که به منظور کارهایی که برای بهبود وضعیت جامعه و ارتقاء سطح امنیت قابل توجه است.
-پرسنل خدمات درمانی و امداد و نجات
– متخصصان مراقبت از سالمندان
– پرسنل حمل و نقل و تدارکات
– دیپلمات ها ، کارکنان سازمان های بین المللی ، کارگران بخش کمک های بشردوستانه و پرسنل نظامی
– نمایندگان دولت که در مذاکرات بین المللی شرکت می کنند
– کسانی که در سازمان های غیردولتی بین المللی مشغول به کار هستند
– دلایل بشردوستانه
-مسائل خانوادگی با دلایل قانع کننده

در اواسط ماه سپتامبر، وزارت خارجه فنلاند اعلام کرد که مرکز درخواست ویزا در ماه اکتبر گهگاهی برای متقاضیان ویزای تجاری بازگشایی می شود. همچنین در این بیانیه ذکر شده است که ویزای چند بار ورود صادرشده از طرف فنلاند که از اعتبار آنها دو سال باقی مانده است منقضی شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=230328
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه