«میهن صنعت» گزارش می‌دهد؛

عجله رسانه‌های لندن نشین در انتشار اخبار ناصحیح

رسانه‌های لندن نشین طی گزارشی اعلام کرده‌اند که نادین خودرو نماینده آئودی نیست و امکان ورود خودروهای این برند خوش نام به ایران وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شب گذشته اخباری در رسانه‌های لندن نشین منتشر شد که گویا سردبیر سرویس مربوطه در انتشار خبر عجولانه تصمیم گرفته و احتمالا کمی شیطنت هم چاشنی  گزارش خود کرده است.

ایران اینترنشنال که دفتر مرکزی آن در قلب قلمرو خانواده سلطنتی بریتانیا قرار دارد طی گزارشی مدعی شده که آئودی نماینده رسمی در ایران نداشته و شرکت نادین خو‌درو امکان واردات این محصول به ایران را ندارد.

در خصوص صحت سنجی این گزارش کافیست تا یک جستجوی ساده در موتور جستجوگر گوگل داشته باشیم تا متوجه شویم که نادین خودرو در هیچ زمانی اعلام نکرده که نماینده رسمی نادین خودرو است.

نکته دیگر این گزارش این است که از سال ۹۱ و با دستور مستقیم اوباما؛ رئیس جمهور وقت آمریکا به مجلس سنای ایالات متحده، صنعت خودرو ایران به بدترین شکل ممکن تحریم شد و تا لحظه انتشار این خبر، همواره (به غیر از سال‌های اول برجام)  هیچ خودروساز مطرحی در دنیا علاقه به داشتن نمایندگی رسمی در ایران را نداشته است.

از طرفی مدیران شرکت نادین خودرو در همه‌ی بیانیه‌های منتشر شده و گفتگوهای خبری اعلام کرده که واردکننده خودرو آئودی از کشور ثالث است.

نادین خودرو در هفته گذشته طی مراسمی با حضور اصحاب رسانه از اولین آئودی برقی وارداتی ایران رونمایی کرد و در همین مراسم نیز اعلام کرده که واردکننده محصولات با کیفیت آئودی از کشور ثالث است.

انتهای پیام /

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=279066
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه