میهن صنعت :

عدم توجه به جلو همچنان قربانی می‌گیرد/ آسمان صاف برای جاده‌های کشور

میهن صنعت : رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور با بیان اینکه عدم توجه به جلو مهم‌ترین عامل تصادفات روز گذشته بوده است گفت: هم‌اکنون آسمان کشور برای تمامی جاده‌ها صاف و بدون بارندگی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سرهنگ رضا سلبی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در مورد وضعیت جوی راه‌های کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی همه محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردار هستند.

وی همچنین در مورد تصادفات فوتی و جرحی روز گذشته گفت: ساعت 13:20 روز شنبه بر اثر تصادف بین یک دستگاه سواری سمند و یک دستگاه سواری پراید در محور فرعی ری آباد در استان سمنان 3 نفر کشته و 5 نفر مجروح شدند.

سلبی ادامه داد: بر اساس اعلام پلیس راه استان زنجان در ساعت 8:20 روز گذشته نیز بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پژو 405 در فرعی ماهنشان (زنجان – میانه) در استان زنجان 4 نفر کشته و یک نفر مجروح شدند.

وی در مورد حادثه‌ای که در استان سیستان و بلوچستان رخ داد خاطر نشان کرد: ساعت 8 روز شنبه بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پژو 405 در جاده خاش – زاهدان 2 نفر کشته و یک نفر مجروح شدند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور پیرامون علت وقوع تصادفات روز گذشته گفت: با بررسی تصادفات فوتی و جرحی حادث در معابر برون شهری کشور مهمترین علل حوادث عدم توجه به جلو  با 37.6 درصد، تخطی از سرعت مطمئنه با 15.6 درصد، انحراف به چپ با 15.6 درصد، خستگی و خواب آلودگی با  6.4 درصد و  عدم رعایت حق تقدم با 11 درصد بوده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=30824
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه