میهن صنعت :

عدم صلاحیت ۶۶ شرکت ارائه کننده امداد خودرو

میهن صنعت : مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران با انتقاد از صدور مجوز برای 66 شرکت امداد خودروی متفرقه از سوی وزارت کار، گفت: برخی از این افراد دارای صلاحیت لازم نیستند و برخی نیز کارمند اخراجی امداد خودرو بوده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، سید علی جعفری امروز در یک نشست خبری گفت: برخی از افرادی که اخیراً مجوز ارائه امداد به خودروها را دریافت کرده‌اند، از نظر اخلاقی، سلامت لازم را دارا نیستند و حتی از آنها تست‌های اعتیاد نیز گرفته نشده است

 

جعفری با بیان اینکه شرکت‌های امداد خودرو به صورت قارچ‌گونه رشد کرده‌اند، گفت: با اسناد و مدارک ثابت می‌کنیم که این شرکت‌ها، صلاحیت ارائه خدمات به صاحبان خودرو را ندارند.

 

وی با بیان اینکه در این زمینه پرونده‌هایی در دادگستری تشکیل شده است، گفت: برخی از این افراد، کارمندان اخراجی امداد خودرو بوده‌اند و یا صاحب صلاحیت نبوده‌اند که ما به آنها مجوز دهیم.

جعفری در ادامه با بیان اینکه در طرح امداد نوروزی ایران خودرو 1750 ناوگان امدادی حضور دارند، گفت: این رقم در سال گذشته 1237 ناوگان بود که امسال رشد 41 درصدی را داشته است.

مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران با بیان این که طرح امداد نوروزی ایران خودرو از 23 اسفند امسال تا 17 فروردین سال آینده اجرایی می‌شود، گفت: سال گذشته متوسط زمان انتظار مشتریان ما 34 دقیقه بود که قصد داریم، امسال آن را به 30 دقیقه کاهش دهیم.

وی افزود: بر این اساس، حداکثر زمان انتظار برای متقاضیان در تهران 45 دقیقه و در سایر دفاتر 60 دقیقه تعریف شده و در صورتی که زمان امدادرسانی بیشتر از این باشد، خاطیان جریمه خواهند شد.

وی از مشتریان امداد ایران خودرو خواست که تنها با شماره تلفن 096440 تماس بگیرند و از شرکت‌های متفرقه، امداد نخواهند.

جعفری با بیان اینکه هزینه ایاب و ذهاب خدمات امدادی ایران خودرو برای همه خودروها اعم از محصولات ایران خودرو و غیر ایران خودرو رایگان است، گفت: هزینه تعمیرات و اجرت طبق مصوبه ایساکو دریافت خواهد شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=14063
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه