«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

عرضه آئودی TT و Q9 تا پایان سال آینده

شرکت خودروسازی آئودی در همه ی کلاس ها با دستی پر حاضر شده اما شایعات حاکی از آن است که دو مدل از خودروهای این شرکت آلمانی تا پایان سال آینده روانه بازار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  شرکت خودروسازی آئودی در همه ی کلاس ها با دستی پر حاضر شده اما شایعات حاکی از آن است که دو مدل از خودروهای این شرکت آلمانی تا پایان سال آینده روانه بازار می شود.

آئودی Q9 قرار است که در سال 2020 به بازار عرضه شود و براساس گزارشات منتشر شده، این کراس اوور بزرگ آئودی برای رقابت با ب ام و X7 و مرسدس بنز GLS وارد میدان می شود. پیش بینی می شود که ورژن RS این خودرو با قدرت 592 اسب بخار در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

براساس شایعات منتشر شده طی سال های اخیر، به نظر می رسد که این محصول آئودی از ظاهری کوپه شکل بهره ببرد. دیگر مدلی که می تواند انتظار آن را در آینده ای نزدیک داشت، آئودی TT است.

آئودی TT قرار است به جای دو خودرو اسپورت بک A3 و  A 5 پیش از سال 2021 معرفی شود و به نظر می رسد که مجهز به 4 درب بوده و یادآور طراحی نسخه اورجینال آئودی کواترو باشد. امکان سفارش پیشرانه تمام الکتریکی نیز برای این محصول آئودی نیز به وجود آمده است.

تردیدی نیست که آئودی TT پس از پایان تولید نسل حاضر خود به عنوان مدل کوپه و رودستر روانه بازار شود. رییس هیئت مدیره آئودی در سال 2019 تاکید کرده بود که آینده ای نزدیک خودروهای الکتریکی جدید در راه است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=190095
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه