میهن صنعت:

عرضه تبلت کره‌ای کوچک با نمایشگر لمسی بزرگ

میهن صنعت: تبلت جدید Galaxy Tab3 Lite که نمایشگر لمسی 7 اینچی را در خود جا داده است، بدنه باریک، وزن کم و طراحی فشرده‌تر دارد و به گفته شرکت سامسونگ،‌ موارد یاد شده حمل این دستگاه را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت سامسونگ از آخرین رایانه لوحی اندرویدی خود رونمایی کرد و توضیح داد که این محصول کوچک‌تر و سبک‌تر از مدل Galaxy Tab 3 ساخته شده است و با پسوند Lite به دست کاربران می‌رسد.

تبلت جدید Galaxy Tab3 Lite که نمایشگر لمسی 7 اینچی را در خود جا داده است، بدنه باریک، وزن کم و طراحی فشرده‌تر دارد و به گفته شرکت سامسونگ،‌ موارد یاد شده حمل این دستگاه را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.

منوی نوار ابزار در این رایانه لوحی روی قابل اصلی آن طراحی شده است و کاربران برای استفاده از بخش‌های آن از نمایشگر لمسی استفاده نمی‌کنند. این مسئله باعث شده است تا حجم نمایشگر برای ارایه خدمات مختلف بزرگتر و جامع‌تر مورد استفاده قرار گیرد.

رایانه لوحی  Galaxy Tab3 Lite شامل پردازنده دو هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی می‌شود و برای آن دوربین دوم 2 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است تا امکان برقراری تماس‌های تصویری فراهم شود.

دوربین دیجیتالی نصب شده روی این رایانه لوحی قابلیت ویژه‌ای موسوم به Smile Shot را شامل می‌شود که به دوربین امکان می‌دهد به صورت خودکار لبخند اطرافیان را تشخیص دهد و هر زمان که آن‌ها لبخند می‌زنند عکس بگیرد. قابلیت دیگر این دوربین دیجیتالی Shoot & Share نام دارد که امکان به‌اشتراک گذاری تصاویر به‌محض تهیه آن‌ها را فراهم می‌کند.

به نقل از فارس این رایانه لوحی کوچک در رنگ‌های سفید و مشکی وارد بازار جهانی می‌شود و هنوز قیمت و مشخصات بیشتر آن اعلام نشده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=38951
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه