«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

عرضه خودروهای جنرال موتورز با رینگ های 26 اینچی

رینگ های خودرو یکی از روش های محبوب خودروسازان و طراحان برای تغییر ظاهر واستایل خودرو تلقی می شود وجنرال موتورز قصد دارد تا خودروهای خودرو را با رینگ های بزرگتر عرضه کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، رینگ های خودرو یکی از روش های محبوب خودروسازان و طراحان برای تغییر ظاهر واستایل خودرو تلقی می شود وجنرال موتورز قصد دارد تا خودروهای خودرو را با رینگ های بزرگتر عرضه کند.

مدیر طراحی جنرال موتورز اعلام کرده که طی همکاری با مدیرعامل بخش آمریکای شمالی کمپانی مشهور برمبو آقای دانیل ساندبرگ، پادکست برمبو خودرا خواهد داشت.

وی در ادامه عنوان کرد که خودرو ها با رینگ های بزرگ تر از ظاهری جذاب و با هیبت تر برخوردار هستند ورینگ های 24 و 26 اینچی در راه است.

طراحی لاستیک های خودرو با توجه به نوع و مدل متفاوت بوده و مهندسان این صنعت به دنبال استفاده از این فرصت برای طراحی یک مدل منحصربه فردتر و رقابت با یکدیگر هستند. رینگ ولاستیک های خودرو متنوع بوده و از نسخه های اقتصادی تا مدل هایی که از فیبرکربن استفاده کرده اند، متغیر است.

خودروهای کانسپت به دلیل بهره بردن از لاستیک و رینگ های بزرگ تر مشهور بوده و گاهی رینگ هایی با طراحی تهاجمی تر ظاهری متمایز و غیر واقعی به خودرو می بخشد که متاسفانه احتمال ورود آن ها به مرحله تولید بسیار کم است. لاستیک ورینگ های بزرگ تر گاهی هزینه هایی برای خودرو دارند که می توان منجربه سنگین شدن خودرو، مصرف سوخت بالا و کیفیت نامناسب رانندگی شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=188495
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه