قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا:

عرضه خودرو شاهین شروع متفاوت سایپا در قرن جدید است/ خدمات متنوع در موبایل اپلیکیشن سایپا

قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش در مراسم تحویل خودروهای شاهین گفت : امروز برگ زرینی در دفتر افتخارات گروه خودروسازی سایپا رقم خورد. تولید محصول شاهین و تحویل این خودرو در شرایط تحریم باعث ایجاد حس غرور در کشور شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش در مراسم تحویل خودروهای شاهین گفت : امروز برگ زرینی در دفتر افتخارات گروه خودروسازی سایپا رقم خورد. تولید محصول شاهین و تحویل این خودرو در شرایط تحریم باعث ایجاد حس غرور در کشور شده است.

 
مجید باقری افزود: حدود ۸ ماه پیش خودرو پراید از سبد محصولات سایپا کنار گذاشته شد. آن روز آغاز رویکرد جدید گروه خودروسازی سایپا بود.
 
وی ادامه داد : در زمان طراحی سایپا یک شعار وجود داشت و آن جهش کیفیت در تولیدات سایپا بود. امروز همان شعار تحقق یافت چرا که برای اولین بار در کشور یک خودرو تولیدی را به صورت داوطلبانه سه سال گارانتی کردیم.
 
قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش افزود : در کنار کیفیت و ایمنی، خودرو شاهین دارای طراحی زیبایی نیز بوده که نشان از توانمندی صنعت خودرو کشور و گروه خودروسازی سایپا است.
 
باقری گفت : ما در شرایط تحریم به این موفقیت دست یافتیم اما سخت کوشی همکاران ما در گروه خودروسازی سایپا بسیار ستودنی است.
 
وی ادامه داد: همزمان با تحویل خودرو شاهین این نوید را نیز می دهیم که تمام نمایندگی های مجاز سایپا آمادگی سرویس دهی به این محصول را خواهند داشت. تمامی بستر های لازم برای سرویس دهی مناسب به خودرو شاهین آماده شده، چنانکه رونمایی از موبایل اپلیکیشن سایپا که آن هم توسط مهندسان داخلی کشور نوشته شده، نماد این مهم است. کاربران توسط این اپ میتوانند تمامی خدمات سایپا ازجمله فروش و خدمات پس از فروش را دریافت خواهند کرد.
 
مجید باقری در پایان گفت : تولید خودرو شاهین شروع سایپا متفاوت خواهد بود و به زودی کراس اوور این محصول نیز تولید و روانه بازار خودرو کشور خواهد شد.
 
انتهای پیام/
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=208989
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه