مدیرعامل گروه بهمن خبر داد؛

عرضه عمومی خودرو دیگنیتی از روز سه شنبه 24 فروردین

بیوک علیمرادلو؛ مدیرعامل گروه بهمن در نشست مجازی صبح امروز از عرضه عمومی محصول جدید این شرکت با عنوان دیگنیتی خبر داد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بیوک علیمرادلو؛ مدیرعامل گروه بهمن در نشست مجازی صبح امروز ازعرضه عمومی محصول جدید این شرکت با عنوان دیگنیتی خبر داد. این محصول جدید گروه بهمن قرار است که از روز سه شنبه با قیمت 749 میلیون و 500 هزار تومان در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

علاقه مندان می توانند برای خرید این محصول جدید گروه بهمن از روز سه شنبه 24 فروردین 1400به سایت شرکت مراجعه کرده و با پرداخت 749 میلیون و 500 هزار تومان خودرو دیگنیتی را خریداری کنند.

مدیرعامل گروه بهمن در جریان این نشست با اشاره به تحریم های علیه ایران و مشکلات سال 99 عنوان کرد: سال گذشته به دنبال افزایش تولید و همچنین ساخت و عرضه محصولات جدید بودیم و امسال نیز تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا آمار تولید خود را افزایش داده و محصولات جدید خود را روانه بازار کنیم.

بیوک علیمرادلو در ادامه در خصوص تمایز این شرکت با سایر شرکت های فعال در این حوزه عنوان کرد: موضوع تمایز همواره در اقدامات پیش بینی شده مورد توجه قرار می گیرد و در همین راستا مرکزی متمایز در بخش خدمات پس از فروش احداث شد.

مدیرعامل گروه بهمن افزود: خودرو دیگنیتی در پروژه های داخلی سازی بهمن از اهمیت بالایی برخوردار بوده و تمرکز اصلی بر روی ساخت داخل این مدل است. اگرچه در صورت لغو تحریم ها همکاری خود را با شرکای سنتی خود ادامه داده و حتی به دنبال همکاری با برندهای جدید هستیم البته از تجارب دوران تحریم بهره برده و در همکاری با شرکت هایی که خوش رفتار نبودند تجدید نظر خواهد شد.

محمد ضرابیان مدیرعامل بهمن موتور، امیر میرمنصف مدیر فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن و مجتبی نظری مدیر ارتباطات این شرکت در این نشست حضور داشتند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

محمد ضرابیان؛ مدیرعامل بهمن موتور در خصوص امکانات و آپشن های محصولات جدید گروه بهمن عنوان کرد: خودرو دیگنیتی در دو مدل روانه بازار می شود که امکانات هر کدام متفاوت است و باید افزود که از تمامی استاندارد های لازم برای ورود به بازار کشور و صادرات برخوردار است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=209453
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه