میهن صنعت :

عرضه مرغ منجمد کیلویی 4800 تومان/توزیع میوه شب عید از پنجم اسفند

میهن صنعت: در جلسه امروز دوشنبه ستاد تنظیم بازار مقرر شد در راستای کاهش قیمت مرغ، مرغ منجمد با قیمت کیلویی 4800 تومان توزیع و مقدمات حمل و نقل و توزیع میوه شب عید نیز فراهم شود.

به گزارش میهن صنعت به نقل از ایسنا، علی پورکاوه، مدیر کل تامین و توزیع کالای وزارت صنعت، معدن و تجارت از توزیع مرغ منجمد با قیمت کیلویی 4800 تومان خبر داد و گفت: مرغ منجمد موجودی ذخایر شرکت پشتیبانی امور دام از اول اسفند ماه به قیمت کیلویی 4400 تومان از در سردخانه توزیع و با قیمت 4800 تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

وی درباره دلایل اتخاذ این تصمیم گفت:‌ به لحاظ این‌که در ایام پایانی سال تقاضا افزایش می‌یابد قیمت مرغ منجمد را تعدیل کردیم.

پورکاوه از توزیع مرغ 4800 تومانی در مراکزی مثل واحدهای صنفی، میادین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای خبر داد و بیان کرد: وضعیت عمومی بازار به جهت توزیع مرغ در راستای تنظیم بازار شب عید مناسب است.

مدیر کل تامین و توزیع کالای وزارت صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به این سوال که آیا علت هجوم مردم برای خرید مرغ بی اعتمادی به بازار است پاسخ داد: قیمت گوشت مرغ نسبت به سایر اقلام پروتئینی مناسب‌تر است و هجوم مردم به دلیل بی اعتمادی آن‌ها به بازار نیست.

وی افزود: در حال حاضر مقدار زیادی مرغ منجمد با قیمت مناسب در حال توزیع است و به میزان مصرف مردم مرغ ذخیره شده داریم.

توزیع میوه شب عید از پنجم اسفند ماه

پورکاوه با تاکید بر این‌که برنامه ریزی حمل ونقل میوه و مرکبات ذخیره شده به استان‌ها فراهم شده است تصریح کرد: در جلسه امروز ستاد تنظیم بازار مقرر شد میوه و مرکبات ذخیره شده برای شب عید از پنجم اسفند ماه به استان‌ها حمل شده و توزیع آن آغاز شود.

مدیر کل تامین و توزیع کالای وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: چگونگی توزیع این ذخایر در اختیار خود استان‌ها است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=12056
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه