«میهن صنعت» گزارش می دهد:

عرضه نسل چهارم کیا کارنیوال در سال 2024

نسل چهارم کیا کارنیوال اوایل سال جاری در نمایشگاه خودرو رونمایی شد و حالا انتظار می رود که در سال 2024 عرضه شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، نسل چهارم کیا کارنیوال اوایل سال جاری در نمایشگاه خودرو رونمایی شد و حالا انتظار می رود که در سال 2024 عرضه شود.

نسل چهارم کارنیوال نسبت به نسخه قبلی لوکس تر شده و دارای ابعاد بزرگ تری است. از طرفی انتظار می رود فیس لیفت این مدل با عملکرد بهتری ظاهر شود و حتی پیش بینی می شود که از یک پیشرانه بنزینی-هیبریدی نیز بهره ببرد.

طراحی ظاهری این مینی ون تغییرات زیادی کرده و شاهد کشیده تر شدن کاپوت نیز هستیم اما مهمترین ویژگی آن به جلوپنجره ای شبیه به پوزه ببر، چراغ های خط و تزیینات کرومی مربوط می شود.

فاصله محوری کیا کارنیوال افزایش داشته و از طرفی تزیینات کرومی در کنار ورودی هوا خودنمایی می کند. این خودروساز کره ای برای این خودرو از سقف به اصطلاح جزیره ای بهره برده و در عقب خودرو نیز چراغ های خطی به هم پیوسته، تریم کرومی در زیر شیشه و البته محافظ فلزی سپر جلب توجه می کند.

انتظار می رود که این مینی ون به پیشرانه 2.5 لیتری چهار سیلندر توربو با قدرت 277 اسب بخار و 420 نیوتن متر گشتاور مجهز شود و از طرفی  نسخه هیبریدی با موتور بنزینی 1.6 لیتری چهار سیلندر توربو برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=264243
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه