«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

عرضه پلی استیشن 5 تا زمان پایان ویروس کرونا انجام نمی گیرد

شرکت سونی در حال حاضر روی نسل جدید کنسول بازی خود موسوم به پلی استیشن 5 مشغول کار است. کنسول بازی بسیار قدرتمند نسل نهمی که از مشخصات بزرگ و طراحی بهبودیافته ای نسبت به قبل برخوردار است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت سونی در حال حاضر روی نسل جدید کنسول بازی خود موسوم به پلی استیشن 5 مشغول کار است. کنسول بازی بسیار قدرتمند نسل نهمی که از مشخصات بزرگ و طراحی بهبودیافته ای نسبت به قبل برخوردار است.

سونی در بیانیه ای درباره تاثیرات بیماری همه گیر COVID-19 بر عملکرد این شرکت گفت: «براساس پیش‌بینی‌ها عرضه کنسول بازی و خدمات آنلاین آن برای سال مالی فعلی سونی هیچ تأثیر مادی نخواهد داشت

سخنگوی سونی می‌گوید: «این شرکت هیچ نگاه مثبتی نسبت به رفع اختلالات ایجاد شده توسط ویروس کرونا با انتشار PlayStation 5 نمی‌بیند

پس از شیوع ویروس کرونا، شرکت سونی تعطیلات مختلفی را برای دفاتر و کارخانه های تولیدی خود در سراسر جهان اعمال کرد. این شرکت همچنین اظهار داشت که کارمندان آن تحت تأثیر محدودیت های مسافرتی قرار گرفته‌اند و همین امر باعث شده مهندسان ژاپنی سونی به سمت سایر کشورها نروند و امکان راه‌اندازی خط تولید جدید و ابلاغ فراینددستورالعمل‌های تولیدی را نداشته باشند.

با پایان یافتن همه گیری بیماری COVID-19 که البته هنوز زمان آن مشخص نیست و از طرفی محدودیت‌های ایجاد شده توسط دولت‌ها، باید دید روند تولید و عرضه کنسول PlayStation 5 چه خواهد شد.

مشخص نیست چه زمانی باید شاهد عرضه این کنسول جدید سونی باشیم.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=193141
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه