«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

عرضه کراس اوور الکتریکی نیسان در سال 2021

خودرو الکتریکی نیسان لیف با فروش بیش از 400 هزار نسخه به عنوان پرتقاضاترین مدل تمام‌برقی تاریخ شناخته می شود و این خودروساز ژاپنی قصد دارد تا از این فرصت استفاده کرده و موفقیت های خود را تکرار کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، خودرو الکتریکی نیسان لیف با فروش بیش از 400 هزار نسخه به عنوان پرتقاضاترین مدل تمام‌برقی تاریخ شناخته می شود و این خودروساز ژاپنی قصد دارد تا از این فرصت استفاده کرده و موفقیت های خود را تکرار کند.

نیسان از سال 2010 نام خود را در بازار خودروهای الکتریکی ثبت کرده و به تازگی از باتری جدید خود به منظور استفاده در بازار کراس اوورهای الکتریکی رونمایی کرده است.

براساس گزارش های منتشر شده، این خودروساز کراس اوور الکتریکی خود را در ماه گذشته به معرض نمایش خرده فروشان آمریکایی گذاشت.

اطلاعات زیادی در خصوص این کراس اوور الکتریکی منتشر نشده است اگرچه براساس گفته های خرده فروشان آمریکایی، رنج مسافتی این محصول ژاپنی 483 کیلومتر است و می تواند با نسخه های تسلا مدل X(523 کیلومتر) و جگوار i-Pace  (377 کیلومتر)رقابت کند. علاوه براین، این محصول خیره‌کننده صفر تا 60 مایل برساعت را در مدت زمان کمتراز 5 ثانیه طی می کند.

کانسپت iMx  به عنوان نخستین کراس اوور الکتریکی نیسان شناخته می شود و در نمایشگاه خودرو توکیو 2017 رونمایی شد.

انتظار می رود که این کراس اوور تازه وارد نیسان با الهام از نمای خارجی مدل روگ و کابین نسخه مورانو طراحی شده و در نیمه دوم سال 2021 روانه بازار شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=185450
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه