میهن صنعت :

عكس/ وقتی برادر به برادر رحم نمی کند

میهن صنعت: عوامل واحد گشت خودرویی این کلانتری در حین انجام وظیفه ی خود در سطح حوزه ی استحفاظی بلافاصله در پی کسب خبری مبنی بر درگیری و نزاع با قمه خود را به آدرس خیابان خوش، نرسیده به خیابان هاشمی رساندند.

به گزارش میهن صنعت به نقل از باشگاه خبرنگاران عوامل واحد گشت خودرویی این کلانتری در حین انجام وظیفه ی خود در سطح حوزه ی استحفاظی بلافاصله در پی کسب خبری مبنی بر درگیری و نزاع با قمه خود را به آدرس خیابان خوش، نرسیده به خیابان هاشمی رساندند.

 


 

 

سرهنگ اصغر عرب عامری در ادامه اظهار داشت: عوامل این یگان با حضور خود در محل مشاهده نمودند،  فردی با عصبانیت با قمه در حال ضربه زدن به شخص دیگری است  و این طور  به نظر می رسید که قصد جان وی را دارد.
این مقام مسئول انتظامی در ادامه افزود: عوامل واحد گشت به دلیل خطرناک بودن موضوع بلافاصله با شجاعت برای مهار متهم اقدام نموده و که در  همین حین فرد عصبانی با قمه به سمت ماموران حمله ور شد که ماموران با شلیک یک تیر جنگی هوایی آن را به عقب راندند.

 


 

 

 وی تاکید کرد: به دنبال این موضوع متهم برای رهایی از چنگ ماموران به سمت خیابان متواری شد و با ایجاد سر و صدا قصد رعب و وحشت را داشت که مجددا ماموران آماده تیری شلیک کردند  و این متهم خطرناک را زمین گیر نمودند و قمه ی آن را درحالی  که آغشته به خون بود ضبط کردند.
سرهنگ عامری اذعان داشت:  پس  از انتقال فرد مجروح به بیمارستان متهم به کلانتری آورده شد و در بازجویی اولیه خود را به نام سجاد 27 ساله معرفی کرد و انگیزه ی کار خود را فحاشی فرد مجروح به همسرش بیان کرد.
 وی در پایان  خاطر نشان کرد: ولی ماموران تیز هوش این کلانتری پس از بررسی های بیشتر و تجمیع و پردازش اطلاعات به دست آمده متوجه شدند که متهم با فرد مجروح برادر هستند و به علت اختلاف حساب مالی اندکی قمه ی 40 سانتی متری خود را از داخل خانه برداشته و به جان برادر خود به نام محمد صادق افتاده است لذا پرونده ی متهم پس از تنظیم به دادسرای ناحیه 10 ارسال گردید.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=12153
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه