میهن صنعت :

عمر 6 ساله خودروهای پلیس/حمایت ناجا از تولیدات داخل

میهن صنعت : معاون آماد و پشتیبانی نیروی انتظامی، عمر ناوگان خودرویی پلیس را شش سال عنوان کرد و از بکارگیری خودروهای داخلی در راستای حمایت از تولید ملی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، معاون آماد و پشتیبانی نیروی انتظامی، عمر ناوگان خودرویی پلیس را شش سال عنوان کرد و از بکارگیری خودروهای داخلی در راستای حمایت از تولید ملی خبر داد.

 

سردار علی‌عسگر الله‌یارنژاد  با بیان اینکه نگاه نیروی انتظامی در تامین خودروهای خود، به محصولات داخلی است، گفت: واردات خودروهای خارجی برای حمایت تولید داخلی در دستور کار نیست.

 

وی با بیان اینکه عمر میانگین ناوگان خودرویی ناجا 6.8 (شش سال و هشت ماه) است، گفت: این عدد نسبت به بسیاری از واحدهای هم سطح دیگر، کم است.

 

الله‌یارنژاد با بیان اینکه واردکردن خودرو از خارج ساده‌ترین راه است، گفت: با این حال جای سوال است که چه سازمانی باید از تولیدکننده داخلی حمایت کند؟ و این در حالی است که می‌توان تعیین انتظارات و هماهنگ‌کردن استانداردها، بخش‌های مورد نیاز ناجا را از داخل تامین کرد.

 

وی با بیان اینکه بخش زیادی از نیازهای ناجا در کشور امکان تامین دارد به ایسنا گفت: استاندارد لوازم داخلی با استانداردهای بین‌المللی برابری می‌کند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=17822
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه